اعلام روزشمار هفته قرآن مدارس با شعار «هم‌نوای قرآن، هم صدای‌غزه»
کد خبر: 4185263
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

اعلام روزشمار هفته قرآن مدارس با شعار «هم‌نوای قرآن، هم صدای‌غزه»

هفته قرآن، عترت و نماز مدارس با شعار «هم‌نوای قرآن، هم صدای‌غزه» در حال برگزاری است.

هفته قرآن، عترت و نماز مدارس با شعار «هم‌نوای قرآن، هم صدای‌غزه»

به گزارش ایکنا، هفته بزرگداشت قرآن، عترت و نماز مدارس هر ساله همزمان با دهه دوم آذرماه برگزار می‌شود و امسال از 11 آذرماه آغاز و تا 17 آذرماه ادامه خواهد داشت و همزمان با این هفته مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در مرحله آموزشگاهی در سطح مدارس آغاز می‌شود.

بنابر اعلام اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش فعالیت‌های این هفته با شعار «هم‌نوای قرآن، هم صدای‌ غزه» با هدف درگیر کردن بیشتر دانش‌آموزان و اولیا با فعالیت‌های قرآنی و شبکه‌سازی فعالیت‌های قرآنی با همراهی بخش مردمی در سطح مدارس حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش برنامه‌ها امروز، 11 آذرماه با عنوان «قرآن، مسیر زندگی» با هدف محافل استماع تلاوت و برگزاری مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و تفسیر قرآن در حال انجام است. همچنین این فعالیت‌ها فردا، 12 آذرماه با عنوان «نهج‌البلاغه، فریاد جاودانگی» با هدف تبیین جایگاه هیئت دانش‌آموزی و برگزاری مسابقات نهج‌البلاغه انجام می‌شود.

در امتداد برنامه‌های این هفته، دوشنبه، 13 آذرماه این فعالیت‌ها با عنوان «احکام، انشای بندگی» با هدف توسعه فعالیت‌های نورچشم و برگزاری مسابقات رشته‌های اذان، احکام و انشای نماز و سه‌شنبه، 14 آذرماه با عنوان «صحیفه سجادیه؛ قله بالندگی» با هدف تبیین طرح مصباح‌الهدی(امام‌شناسی) با برگزاری مسابقات رشته‌های صحیفه سجادیه و دعاخوانی برگزار می‌شود.

بنابر جدول روزشمار این هفته، چهارشنبه 15 آذرماه با عنوان «انتظار فرج، نغمه دلدادگی» با هدف ترویج طرح عطر انتظار و برگزاری مسابقه گفتمان مهدوی، پنجشنبه، 16 آذرماه با عنوان «سیره فاطمی، سیرت آزادگی» با هدف برپایی مراسم با محوریت ایام فاطمیه و حضور در گلزار شهدا و برگزاری مسابقه مداحی انجام می‌شود.

فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز در سطح مدارس جمعه، 17 آذرماه با عنوان «نماز جمعه، میعادگاه همبستگی» با هدف حضور خانوادگی دانش‌آموزان در نمازجمعه‌ شهر و محل سکونت خود برگزار می‌شود.

هفته قرآن، عترت و نماز مدارس با شعار «هم‌نوای قرآن، هم صدای‌غزه»

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha