مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان تهران پایان یافت
کد خبر: 3203616
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان تهران پایان یافت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله استانی سی و سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی تهران روز گذشته، چهارم اردیبهشت‌ماه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله استانی سی و سومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان تهران طی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه با حضور دو هزار و 500 دانش‌آموز دختر و پسر در مقطع متوسطه اول تحصیلی و متوسطه دوم تحصیلی در منطقه 14 آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

در این مسابقات، نفرات برگزیده مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهر تهران حضور داشته و در 11 رشته قرآن، عترت و نماز با هم رقابت کردند که مسابقات قرآن دانش‌آموزان دختر پنجشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه و مسابقات قرآن دانش‌آموزان پسر جمعه، چهارم اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

همچنین، مدیریت آموزش و پرورش منطقه 14 شهر تهران که میزبان این دوره از مسابقات قرآن استان تهران بود با ایجاد غرفه‌های فرهنگی و برنامه‌های تفریحی با موضوعات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، سبک زندگی اسلامی، کارگاه‌های یک‌روزه دانش‌آموزی، تئاتر خیابانی سلامت، صنایع دستی و تربیت بدنی در حاشیه برگزاری مسابقات به اجرای برنامه‌های جنبی برای دانش‌آموزان پرداخت.

یادآور می‌شود، برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان شهر تهران طی برگزاری مراسم اختتامیه‌ای که سه‌شنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد معرفی و تجلیل می‌شوند.

captcha