3 رتبه مسابقات قرآن دانش‌آموزی از آن مازندران شد
کد خبر: 4162965
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

3 رتبه مسابقات قرآن دانش‌آموزی از آن مازندران شد

سه نفر از دانش‌آموزان مازندران در بخش آوايی چهلمين دوره مسابقات كشوری قرآن، عترت و نماز حائز رتبه برتر شدند.

ارسالی//درخشش دانش‌آموزان مازندرانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوربه گزارش ایکنا، 20 دانش‌آموز پسر و دختر مازندرانی به مرحله نهایی بخش آوایی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور راه یافتند که از این تعداد سه نفر حائز رتبه‌های برتر شدند.


بیشتر بخوانید:

راهیابی ۲۰ دانش‌آموز مازندرانی به مسابقات قرآن آموزش و پرورش


بنابر اعلام واحد قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران، سیده‌اسرا خلیلی از ساری، دانش‌آموز دوره ابتدایی توانست در رشته حفظ کل رتبه عالی را کسب کند. همچنین صنم گلنژاد، دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم از شهر بابل توانست در رشته قرائت تحقیق حائز رتبه دوم شود.

بنابر این گزارش، هانیه قلندری نیز دانش‌آموز مقطع متوسطه اول از بهشهر توانست در رشته حفظ 20 جزء رتبه چهارم را از آن خود کند.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی چهل و يكمين دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر كشور در بخش آوايی  به ميزبانی استان خراسان رضوی در رشته‌های قرائت تحقيق، حفظ کل و اجزاء ۱۰ و ۲۰،  اذان، مداحی(ویژه پسران) و دعاخوانی(ویژه دختران) و حفظ(۱۰جزء، ۲۰جزء وكل قرآن كريم) برگزار شد.

همچنین رقابت بخش نهایی مرحله کشوری این دوره از مسابقات در بخش پژوهشی در رشته‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر قرآن، انشای نماز و گفتمان مهدوی (امسال افزوده شده) به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha