موفقیت بیش از 50 درصد دانش‌آموزی سبزواری در مسابقات قرآن خراسان رضوی
کد خبر: 3493091
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

موفقیت بیش از 50 درصد دانش‌آموزی سبزواری در مسابقات قرآن خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: كارشناس مسئول نماز، قرآن‌ و عترت آموزش و پرورش سبزوار گفت: از تعداد ۲۲ دانش‌آموز اعزامی به مسابقات قرآن و معارف اسلامی استانی ۱۲ نفر در بخش دختران دانش‌آموز مقام برتر استان رابه خود اختصاص دادند.

حسين رجبي، كارشناس مسئول نماز، قرآن‌وعترت آموزش وپرورش سبزوار در گفتوگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: از تعداد ۲۲ دانش‌آموز اعزامی به مسابقات قرآن ومعارف اسلامی استانی ۱۲ نفر در بخش دختران دانش‌آموز مقام برتر استان رابه خود اختصاص دادند.
كارشناس مسئول نماز، قرآن‌ و عترت آموزش‌ و پرورش سبزوار با ابراز اینکه درحالي که دانش‌آموزان دختر اعزامي به مسابقات توانستند بيش از ۵۰ درصد مقام برتر استان را به خود اختصاص دهند، عنوان کرد: قبل از این مرحله 12 دانش‌آموز پسر از 29 نفر اعزامی از بین دانش‌آموزان سبزوار توانسته بودند رتبه‌های برتر استانی را به دست آورند.
رجبی تصریح کرد: در رشته‌هاي حفظ و قرائت قرآن كريم دانش آموزان هانيه هاشمي‌نژاد، زهرا حامدي كيا و مهسا كياني‌مهر حائز مقام دوم استانی و مبينا ساعي نصر و وجيهه قلعه‌نوی دررشته‌های ترتيل و حفظ مقام سوم استان را به خود اختصاص دادند.
كارشناس مسئول نماز، قرآن‌ و عترت آموزش‌ و پرورش سبزوار همچنین اضافه کرد: مريم طزری دررشته حفظ، فاطمه احمدي و زينب ضياءدوست در رشته قرائت و مليحه خسروی‌جم در رشته نهج‌البلاغه مقام اول استان را به خود اختصاص دادند.
وی با بیان اینکه در اين دوره از مسابقات قرآن دانش‌آموزی استانی در قسمت ویژه دختران از نمایندگان اعزامی شهرستان سبزوار سه مقام چهارم استانی توسط خانم‌ها زهرا شم‌آبادی، عارفه اميراحمدی وزهرا ثابتي‌فر نیز کسب شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طبسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۱
0
0
این موفقیت بزرگ را به همه دانش آموزان عزیز تبریک می گوئیم.از زحمات همه مسئولین قرآنی تشکر وقدردانی می کنیم
captcha