اعلام نتایج مسابقات قرآن شهرستانی منطقه نوشهر
کد خبر: 4156070
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

اعلام نتایج مسابقات قرآن شهرستانی منطقه نوشهر

رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره اوقاف و امور خیریه مازندران از اعلام نتایج چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، مرحله شهرستانی ویژه بانوان و آقایان در منطقه نوشهر خبر داد و گفت: در مجموع 25 متسابق از این منطقه به مسابقات استانی راه پیدا کردند.

حجت الاسلام مصطفی سیفی کناری

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی کناری، رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌و‌گو با ایکنا مازندران، از اعلام نتایج چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، مرحله شهرستانی ویژه بانوان و آقایان در منطقه نوشهر خبر داد و گفت: در رشته حفظ 5 جزء در بخش بانوان خانم ها فاطمه حبیب پور، فریبا فرنیا و شمسی امامی به ترتیب رتبه نخست تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: فاطمه مرتمی، مینو رستمی و شیرین فلاح محمدی در رشته حفظ 10 جزء بخش بانوان رتبه تخست تا سوم را کسب کردند.

حجت‌الاسلام سیفی با اشاره به رشته حفظ 20 جزء تصریح کرد: در بخش آقایان مرتضی میردار رتبه نخست این دوره از مسابقات را کسب کرد و در بخش بانوان، انسیه آبکار توانست به رتبه نخست این رشته دست پیدا کند.

رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه در رشته حفظ کل در بخش آقایان، مصطفی وحید منتظری رتبه نخست را به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: سیده طاهره حسینی و مریم محمدی به ترتیب حائز رتبه نخست و دوم این دوره از مسابقات شدند.

وی اظهار کرد: در رشته ترتیل بخش آقایان، محسن کیانی، حسن مشایخ و حسین برخی و در بخش بانوان زهرا کلیانی، ثریا سلیمی و لیلا خواجه‌بند، به ترتیب حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.

حجت‌الاسلام سیفی کناری به رشته تحقیق در بخش آقایان اشاره کرد و گفت: مهدی شمس، محمد طه شمس و علی فلاح، رتبه‌های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش بانوان، فاطمه یعقوبی و مریم آقا صفری به رتبه‌های نخست و دوم دست پیدا کردند.

رئیس اداره امور قرآن و عترت اداره اوقاف و امورخیریه مازندران ادامه داد: در رشته دعاخوانی در بخش بانوان، آرزوی رحیمی رتبه نخست این بخش را به خود اختصاص داد و در بخش اذان که ویژه آقایان برگزار شد، مجتبی کریمی به رتبه نخست دست پیدا کرد و ابوالفضل توانا حائز رتبه دوم شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه 10 متسابق در بخش آقایان و 15 متسابق بخش بانوان، در مجموع 25 متسابق از این منطقه به مسابقات استانی راه پیدا کردند، بیان کرد: اسامی برترین‌های مسابقات مناطق دیگر استان متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha