تشکیل زنجیره مجاهدین کرانه باختری برای مقابله با یورش‌های نظامیان صهیونیست
کد خبر: 4022303
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
جهاد اسلامی دعوت کرد؛

تشکیل زنجیره مجاهدین کرانه باختری برای مقابله با یورش‌های نظامیان صهیونیست

جنبش جهاد اسلامی جوانان انقلابی کرانه باختری را به تشکیل زنجیره مجاهدان برای مقابله با یورش‌های بی‌وقفه نظامیان صهیونیست دعوت کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، جمع زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز با حمله به شهرک السیله الحارثیه در غرب جنین در شمال کرانه باختری به منزل پدری غیث و عمر جرادات دو اسیر فلسطینی هجوم آوردند.

 رژیم اشغالگر مدعی است که این دو برادر که چند روز پیش به اسارت گرفته شدند، عملیات اخیر به هلاکت رساندن شهرک‌نشین صهیونیست را در نزدیکی شهرک حومیش المخلاه در شمال نابلس انجام دادند.

اما خانواده‌های ساکن این شهرک به منظور مقابله با هجوم نظامیان صهیونیست با راه انداختن کاروانی بزرگ از خودروهای خود آنها را وادار به عقب‌نشینی کردند.

جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه‌ای صحنه‌های پایداری و دلاورمردی اهالی کرانه باختری در برابر اشغالگران صهیونیست را ستود و گفت: روحیه انقلاب و خشم علیه رژیم غاصب اشغالگر قوی‌تر از قبل شده و رویارویی امروز جوانان انقلابی شهرک السیله الحارثه پایگاه مجاهدین فلسطینی در برابر نظامیان اشغالگر نمود اقتدار مقاومت است.

در این بیانیه جنبش جهاد اسلامی بر چند اصل تأکید کرد: نخست اینکه پیگرد فرماندهان و مجاهدان فلسطینی و بازگشت آنها و تلاش برای انتقام‌گیری از خانواده‌هایشان اراده آنها را از بین نمی‌برد و مقاومت را از ادامه تکلیف مقدس خود در مقابله با رژیم اشغالگر و پاسخ به تروریسم و تجاوزات آن بازنمی‌دارد.

جهاد اسلامی به مجاهدان و فرماندهان اسیر فلسطینی درود فرستاد و تأکید کرد: شب اسارت دراز نخواهد بود و روحیه مقاومتی که آتش آن پس از عملیات فرار اسرا از زندان جلبوع شعله‌ور شده در  رگ‌های همه رزمندگان تسری یافته و پافشاری آنها را برای ادامه کار، جهاد و مقاومت بیش‌تر کرده است.

این جنبش از جوانان انقلابی فلسطین خواست گروه‌هایی زنجیره‌ای از مجاهدین را برای مقابله با حملات و یورش‌های گاه و بی گاه دشمن تشکیل دهد چرا که تنها قدرت بازدارندگی در برابر آن مقاومت و آتش تقابل و رویارویی است.

رژیم صهیونیستی در مقطع اخیر حملات خود را به مناطق مختلف کرانه باختری شدت بخشیده است. شب گذشته در درگیری‌های شهر نابلس نیز 67 فلسطینی زخمی شدند.

انتهای پیام
captcha