کرونا؛ آزمونی برای صابران/ تشکر از کادر پزشکی مازندران
کد خبر: 3882438
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

کرونا؛ آزمونی برای صابران/ تشکر از کادر پزشکی مازندران

نماینده، ولی فقیه در مازندران، گفت: این روز‌ها مردم ده‌ها کشور دنیا از جمله ایران درگیر ویروس کرونا شدند که این موضوع از نظر قرآن می‌تواند آزمونی باشد که صبر مردم مورد سنجش قرار گیرد.

کرونا؛ آزمونی برای صابران/ تشکر از کادر پزشکی مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام محمدباقر لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران، امروز ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران، ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان بیمارستان‌ها و کادر پزشکی، گفت: این روز‌ها مردم ده‌ها کشور دنیا از جمله ایران، درگیر یک بلا به نام ویروس کرونا شدند که این موضوع از نظر قرآن می‌تواند آزمونی باشد که صبر مردم مورد سنجش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه، در این بیماری سه دسته و قشر قابل تشکر و تذکر هستند، افزود: ابتدا از مسئولانی که با تمام قدرت به میدان آمدند و مسئله را پیگیری کردند و زحمات زیادی کشیدند، صمیمانه تشکر می‌کنم و آرزوی توفیق دارم.
لائینی تصریح کرد: همه مسئولان در قالب ستاد ویروس کرونا با شعار کرونا را شکست می‌دهیم وارد میدان شدند و ضمن تشکر به آن‌ها توصیه‌می‌کنم که راه خودشان را با صبر و استقامت و جدیت ادامه دهند.
وی افزود: از دست‌اندرکاران بیمارستان‌ها و پزشکان و پرستاران که در فضایی پر‌خطر با فداکاری به مردم خدمات شبانه‌روزی انجام می‌دهند و به نحو احسنت رسیدگی به امور درمانی مبتلائیان را با توجه به کمبود کادر و نیرو‌های لازم شبانه‌روز و خستگی‌ناپذیر دنبال می‌کنند، بسیار تشکر دارم.
لائینی گفت: فداکاری و تلاش پرسنل بیمارستانی زیاد بود که مقام معظم رهبری مصاحبه‌ای را انجام داده و از همه پرسنل و کادر پزشکی بیمارستان‌ها تقدیر کردند.
وی ادامه داد: قشر سوم عام مردم هستند، اگر فرماندهان نظامی در مقابل دشمن کارشان را انجام دهند، ولی مردم همکاری نکنند اتفاق مثبتی نمی‌افتد.
در همه جا حتی حوزه سلامت هم همین است، اگر مسئولین و کادر پزشکی برنامه‌ریزی کنند و مردم همکاری نکنند متاسفانه کار پیش نمی‌رود.
امام جمعه ساری بیان کرد: با توجه به اینکه ما نمی‌خواهیم ترس و هراسی ایجاد شود، ولی باید این وضعیت را جدید بگیریم. بنده از مردم بزرگوار تقاضا دارم تا توصیه و برنامه‌ریزی‌های کادر پزشکی را جدی بگیرند.
وی افزود: جامعه ایمانی و مذهبی همیشه گفته‌اند؛ نظر اطبا حجت است. اگر آن‌ها می‌گویند نماز جماعت و جمعه برگزار نشود پس نباید بشود. چون سلامت اولویت بر همه چیز دارد. انشالله با عنایات خداوند متعال این بلا از کشور ما و جهان رفع شود.

انتهای پیام
captcha