موج مبارزه با فساد خاموش نشود
کد خبر: 3879020
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴

موج مبارزه با فساد خاموش نشود

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه، مردم به مفاسدی که یک طرف آن به دستگاه قضا وصل می‌شود، بسیار حساس هستند، گفت: نباید این شور و این موج مبارزه با فساد خاموش شود.

موج مبارزه با فساد خاموش نشودبه گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام محمدباقر لائینی، نماینده ولی فقیه در استان، ظهر دیروز، ۲۶ بهمن‌ماه در دیدار با حجت‌الاسلام صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه، گفت: بسیاری از پرونده‌ها، نباید وارد دادگاه شود و باید در دستگاه‌های مربوطه حل شود.

وی با بیان اینکه، مردم باور دارند که دستگاه قضا مبارزه با فساد را در دستور کار خود دارد، افزود: افکار عمومی خیلی به دستگاه قضا خوشبین شده و امیدواریم آیت‌الله رئیسی برنامه‌ای برای بازدید از محاکم قضایی استان‌ها داشته باشند.

لائینی با بیان اینکه، مردم به مفاسدی که یک طرف آن به دستگاه قضا وصل می‌شود بسیار حساس هستند، تصریح کرد: نباید این شور و این موج مبارزه با فساد خاموش شود و البته از اقدامات احساسی هم باید پرهیز شود تا مردم نتایج مبارزه با فساد را لمس کنند.

وی با بیان اینکه استان مازندران ۳ میلیون جمعیت دارد که با اعتبار این جمعیت باید برای ۳۰ میلیون مسافری که در دیگر فصول سال به استان روانه می‌شوند خدمات دهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، با بیان اینکه برای برخورد با فرهنگ‌هایی که توسط مسافران وارد استان می‌شود نیازمند به اعتبار هستیم، بیان کرد: ان‌شاءالله این موضوع را به رئیس قوه قضاییه پیشنهاد شود تا بودجه برای ۳۰ میلیون نفر باشد.

وی با تأکید بر اینکه، باید روی مسائل قرآنی کار کنیم، افزود: در مازندران نیروی قرآنی خوبی داریم و باید فرهنگ و اخلاق قرآنی را در جامعه ترویج و توسعه دهیم تا نقش خود را در کاهش پرونده‌ها قضایی ایفا کند.

لائینی با تقدیر از زحمات آیت‌الله لاریجانی، گفت: باید همه دستگاه‌های اجرایی وارد مسائل قرآنی شوند تا مشکلات فرهنگی استان در حد چشمگیری کاهش یابد.

انتهای پیام
captcha