مسابقات قرآنی قوه قضائیه در مازندران برگزار شود
کد خبر: 3879018
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

مسابقات قرآنی قوه قضائیه در مازندران برگزار شود

معاون فرهنگی قوه قضائیه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، پیشنهاد داد: مسابقات سراسری قرآنی قوه قضائیه، در مازندران برگزار شود.

مسابقات قرآنی قوه قضائیه در مازندران برگزار شودحجت‌الاسلام هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضائیه ظهر دیروز 26 بهمن ماه در دیدار با حجت‌الاسلام لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: مبارزه با فساد با شدت در حال انجام است و در پرونده‌های اخیر شخص رئیس دستگاه در میدان عمل هستند و این کار به افکار عمومی کمک کرده است و البته کار‌های زیادی است که باید انجام شود.
وی افزود: ما می‌خواهیم با اجرای برنامه‌های فرهنگی، کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع صورت گیرد.
معاون فرهنگی قوه قضائیه، حجم ورودی پرونده را حدود ۱۷ میلیون فقره فاجعه و بیش از دو برابر استاندار د دانست و تصریح کرد: این همه پرونده دقت را پایین و نارضایتی می‌آورد.
وی افزود: اکنون روند خوبی صورت گرفته و پرونده‌هایی که زمان زیادی از آن گذشته در حال به روز شدن است و تا پرونده به اصطلاح پیر نشود.
صادقی گفت: باید مقداری اصلاح قانون هم صورت گیرد و خیلی از پرونده‌ها همچون؛ جهاد کشاورزی یا منابع طبیعی اصلا نباید وارد دادگاه بشوند مگر در موارد خاص.

وی افزود: مقرر شد؛ آیت‌الله رئیسی به همه استان‌ها برای بازدید سرکشی کند تا مشکلات قضایی کمتر شود.
معاون فرهنگی قوه قضائیه، قرآن و اهل بیت را در سازندگی افراد تاثیرگذار دانست و گفت: پیشنهاد می‌دهیم که مسابقات سراسری قرآنی در قوه قضائیه در مازندران برگزار شود.

انتهای پیام
captcha