انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دارالقرآن تبلیغات اسلامی مازندران با اداره‌کل ورزش و جوانان استان
کد خبر: 1314296
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۸

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دارالقرآن تبلیغات اسلامی مازندران با اداره‌کل ورزش و جوانان استان

گروه فعالیت‌های قرآنی: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و اجرای برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی قرآن تفاهم‌نامه همکاری بین دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، اداره‌کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران مازندران منعقد شد.

سعید قربانی، مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت‌‎وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) شعبه مازندران، نمایندگی بابل گفت: در راستای ترویج، تبلیغ و گسترش فرهنگ غنی قرآن و اجرای برنامه‌ها، طرح‌ها و دوره‌های عمومی و تخصصی قرآن کریم تفاهم‌نامه همکاری بین دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، اداره‌کل ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران مازندران منعقد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد قرآنی در بین ورزشکاران، مربیان و هیئت‌های ورزشی در سطح استان، افزود: برگزاری محافل و مراسم قرآنی، برپایی اردوهای مختلف قرآنی، اجرای مسابقات و گفتمان‌های دینی و قرآنی در راستای افزایش معرفت دینی و اخلاقی ورزشکاران از جمله برنامه‌های درنظرگرفته شده بری جامعه ورزشی مازندران است.

قربانی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شد تا لیستی از ورزشکاران، مربیان و هیئت‌های مختلف ورزشی مازندران تهیه و در اختیار دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان قرار گیرد تا با برنامه‌ریزی صحیح نسبت به ارائه طرح‌های قرآنی اقدام شود.

مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران ضمن اشاره به اجرای برنامه‌ها و  فعالیت‌های قرآنی ویژه جامعه ورزشکاری مازندران، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود با همکاری و همفکری معاونت فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و بویژه بسیج ورزشکاران استان  قدم‌های موثری در راستای اعتلای فرهنگ قرآنی در بین ورزشکاران برداشته شود

captcha