انتخاب 2 کارشناس قرآنی مازندران به عنوان کارشناسان برتر کشور
کد خبر: 1401013
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

انتخاب 2 کارشناس قرآنی مازندران به عنوان کارشناسان برتر کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران از انتخاب دو کارشناس قرآنی این دارالقرآن به عنوان کارشناس برتر قرآنی کشور خبر داد.

سعید قربانی، مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، با اشاره به فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی دارالقرآن اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: این دارالقرآن با اجرای برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و آموزشی  با همکاری و تلاش مربیان و کارشناسان متخصص و متعهد متناسب با نیاز روز استان طی چند سال اخیر عنوان برترین دارالقرآن‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به برگزیده‌ شدن دو نفر از کارشناسان قرآنی دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران به عنوان کارشناسان برتر دارالقرآن‌های کشور، افزود: قاسم طهماسبی، مسئول بخش اجتماعی دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران  و محمد گلین مقدم، مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی تنکابن با اجرای صحیح طرح‌ها و نوآوری در حوزه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی به عنوان 10 کارشناس قرآنی برگزیده دارالقرآن الکریم کشور انتخاب شدند.

قربانی برگزاری مراسم و محافل قرآنی، جذب داوطلبین در مسابقه نورالهدی، برگزاری جشنواره قرآنی خانواده، جشنواره کودک و نوجوان را از دیگر عوامل انتخاب این دو کارشناس قرآنی به عنوان کارشناسان برتر عنوان کرد.

مطالب مرتبط
captcha