حضور قاری مصری در محافل قرآنی ماداگاسکار
کد خبر: 4110471
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

حضور قاری مصری در محافل قرآنی ماداگاسکار

کشور ماداگاسکار در چند روز گذشته شاهد برگزاری محافل قرآنی متعدد با حضور شیخ عبدالناصر حرک، قاری بین‌المللی مصری بود.

به گزارش ایکنا به نقل از القاهره 24، در پی سفر شیخ عبدالناصر حرک، قاری بین‌المللی مصری به ماداگاسکار، محافل قرآنی متعددی در چند روز گذشته در این کشور برگزار شد؛ شیخ حرک در این سفر مورد استقبال گسترده مردم ماداگاسکار و علاقه‌مندان به قرآن کریم قرار گرفت و در محافل قرآنی متعددی به قرائت قرآن کریم پرداخت.

پس از ورود این قاری بزرگ مصری به ماداگاسکار مراسم استقبال گسترده‌ای برگزار شد؛ شیخ عبدالناصر حرک در این سفر در شهرها و مناطق مختلف ماداگاسکار حضور داشت و در محافل قرآنی متعددی با حضور هزاران نفر از شهروندان این کشور شرکت کرد. تلاوت وی در این محافل با استقبال و تحسین از سوی مخاطبان مواجه شد.

شیخ عبدالناصر حرک به عنوان قاری و داور بین‌المللی قرآن تاکنون به بیش از 43 کشور جهان سفر کرده است و به دلیل مهارت بالا در تلاوت قرآن در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. بسیاری او را استاد تلاوت در مقام‌های مختلف و غلوش جدید می‌نامند، چرا که به خوبی از سبک تلاوت این قاری بزرگ، تقلید می‌کند.

از سویی دیگر وزارت اوقاف مصر از برگزاری محفل مبتهلان بزرگ این کشور در عصر امروز در مسجد حضرت رقیه (س) خبر داده است. در این محفل که پس از نماز عشا برگزار خواهد شد، قاریان ارشد مصر از جمله شیخ محمود محمد الخشت، شیخ عبدالفتاح الطاروطی، شیخ طه محمد النعمانی، شیخ احمد تمیم المراغی، شیخ احمد ابوفیوض، شیخ محمد یحیی الشرقاوی و شیخ هانی الحسینی حضور دارند.

برگزاری محافل قرآنی بزرگ در ماداگاسکار

برگزاری محافل قرآنی بزرگ در ماداگاسکار

برگزاری محافل قرآنی بزرگ در ماداگاسکار

برگزاری محافل قرآنی بزرگ در ماداگاسکار

انتهای پیام
captcha