برنامه‌های گسترده قرآنی مصر برای ماه رمضان
کد خبر: 4113374
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

برنامه‌های گسترده قرآنی مصر برای ماه رمضان

سخنگوی وزارت اوقاف مصر از تدارک برنامه‌های گسترده قرآنی از سوی این وزارتخانه در ماه مبارک رمضان خبر داده است.

به گزارش ایکنا به نقل از مستقبل وطن نیوز، عبدالله حسن، سخنگوی رسمی وزارت اوقاف مصر از تدارک برنامه‌های گسترده قرآنی و دینی در ماه مقدس رمضان خبر داده است.

وی تصریح کرد: این وزارتخانه برنامه‌های بی‌سابقه‌ای را برای ماه مقدس رمضان تدارک دیده است. در این برنامه‌ها افزایش دروس دینی و محافل قرآنی با حضور قاریان برجسته، مجالس مذهبی با حضور مبتهلان بزرگ و موظف ساختن استان‌های مختلف برای تهیه برنامه رمضانی در دستور کار قرار گرفته است. از سویی آماده‌سازی مساجد بزرگ برای برگزاری اعتکاف به شکل مناسب نیز بخشی از برنامه‌های وزارت اوقاف مصر برای رمضان است.

همچنین توزیع یک میلیون سبد غذایی در بین خانواده‌های نیازمند و توزیع 300 تن گوشت قربانی که در روزهای نخست ماه رمضان در دستور کار وزارت اوقاف مصر قرار گرفته، امری که با توجه به مشکلات معیشتی اخیر در مصر از اهمیت بالایی برخوردار است.

سخنگوی وزارت اوقاف مصر همچنین از آماده شدن این وزارتخانه برای برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن وزارت اوقاف خبر داد.

این مسابقات که از 4 تا 8 فوریه (15 تا 19 بهمن) در قاهره برگزار می‌شود شاهد رقابت داوطلبان در رشته‌های مختلف از جمله حفظ، قرائت، علوم قرآنی و خانواده قرآنی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha