حضور 18 نفره در هیئت داوری مسابقات قرآن دانشگاه فرهنگیان + اسامی
کد خبر: 4006016
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

حضور 18 نفره در هیئت داوری مسابقات قرآن دانشگاه فرهنگیان + اسامی

در بخش آوایی سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان که طی دو روز گذشته در جریان بود 18 نفر از داوران ممتاز کشورمان در گروه داوری دو بخش بانوان و آقایان حضور داشتند.

داوری سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرنگار ایکنا، سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان از 22 مهرماه با داوری آثار بخش غیر آوایی و معارفی شامل بخش‌های پژوهشی، ادبی، هنری، فناوری و ... آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

بخش آوایی این مسابقات نیز طی روزهای 24 و 25 مهرماه در دو بخش بانوان و آقایان به صورت آنلاین برگزار شد. در این بخش مجموعاً 10 نفر از داوران ممتاز کشوری به ارزیابی مسابقات پرداختند که اسامی آنها به شرح زیر است.

در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، تواشیح و همخوانی قرآن کریم(ویژه آقایان) کیومرث حبیب‌زاده در بخش وقف و ابتدا، اکبر حاج‌فتحعلی در بخش لحن، جواد رفعتی در بخش تجوید، مجید وفاپور در بخش صوت و حسن کارخانه در بخش آداب و شرایط و هماهنگی به عنوان داور حضور دارند.

همچنین در رشته‌های حفظ قرآن و حفظ فرازهای نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نیز حمید عابدی‌ها در بخش وقف و ابتدا، علی آقاحسینی در بخش لحن، جواد قلی‌پور در بخش تجوید، فرهاد رشوندی در بخش حُسن حفظ و علیرضا نداف در بخش صوت در گروه داوری حضور دارند.

در بخش بانوان نیز اعظم الوندی در بخش تجوید، فاطمه ملامطلبی در بخش وقف و ابتدا، طاهره عبدالهی در بخش لحن، ناهید چراغی در بخش صوت، ناهید گلابفروش در بخش حسن حفظ، اکرم غلامی در بخش هماهنگی و حُسن اجرای تواشیح و فاطمه آرمانیان در بخش نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در گروه داوری این دوره از مسابقات حضور دارند.

یادآوری می‌شود، مراسم اختتامیه این جشنواره 28 مهرماه به صورت نیمه‌حضوری و نیمه‌مجازی در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha