تجمع مربیان قرآنی مازندران در بهارستان
کد خبر: 3980849
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

تجمع مربیان قرآنی مازندران در بهارستان

جمعی از مربیان قرآنی استان مازندران به همراه مربیان قرآنی از سراسر کشور امروز، هشتم تیرماه جهت رفع موانع استخدامی خود در میدان بهارستان تجمع کردند.

تجمع مربیان قرآنی مازندران در بهارستانبه گزارش ایکنا از مازندران، مدت زمانی است مربیان قرآنی استان مازندران همگام با سراسر کشور، برای پیگیری استخدام خود دغدغه‌هایشان را با مسئولان استانی و کشوری، در میان گذاشتند. امروز هشتم تیرماه، جمعی از مربیان قرآنی استان به همراه مربیانی از سراسر کشور خود را به ساختمان بهارستان رساندند و با شعار و داشتتن پلاکاردهایی با مضمون «استخدام حق ماست موانع را بردارید» در مقابل مجلس تجمع کرده و پیگیر حق استخدامی خود هستند. در ذیل نامه مربیان مازندران به نمایندگان مجلس و مسئولان مربوطه که با تیتر «رفع موانع استخدام مربیان قرآنی» به این خبرگزاری ارسال شده عیناً نقل می‌کنیم.

«نظر به اینکه ما مربیان قرآن در سراسر کشور(قبل از ۹۲) در مدارس دولتی و همچنین در دارالقرآن زیر نظر آموزش و پرورش سالیان سال فعالیت گسترده داشته‌ایم و حق‌الزحمه خود را از مدیر مدرسه به صورت دستی دریافت نموده‌ایم در طرح استخدامی مربیان قرآن موانعی به وجود آمده است اعم از ارائه سند مالی و ابلاغیه (که اگر موجود باشد تخلف مدیران وقت است) در اکثر استان‌ها، بسیاری از مربیان را از شرکت در آزمون محروم کرده است، اکنون از شما خواهشمندیم با راهکاری شدنی، اعم از احراز همکاری مربیان با پذیرش تاییدیه مدیران همان‌طور که برای جذب مربیان پیش دبستانی صورت گرفته است برای مربیان قرآن نیز اقدام شود قبلاً از بذل عنایت جنابعالی متشکریم. مربیان قرآن استان مازندران».

در ذیل فیلم کوتاهی از تجمع امروز مربیان قرآن در مقابل مجلس شورای اسلامی که از سوی تجمع‌کنندگان به این خبرگزاری ارسال شده منتشر می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام
captcha