ایران زنجیر استبداد دور کشورهای عربی را پاره کرد
کد خبر: 4210440
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴
نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

ایران زنجیر استبداد دور کشورهای عربی را پاره کرد

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان گفت: سال‌هاست جهان غرب و جبهه استکبار، زنجیر و یوغ استبداد را دور کشور‌های عربی و اسلامی بسته است اما جمهوری اسلامی ایران با حمله گسترده به رژیم غاصب قدس این زنجیر را پاره و هیمنه استکبار را خرد کرد.

شیخ علی خطیب، نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ علی خطیب، نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان شامگاه یکشنبه ۲۶ فروردین در دیدار با مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه ایران حق داشت به رژیم اسرائیل پاسخ دهد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ثابت کرد که گفتار و رفتارش یکی است و صادق است.

وی با بیان اینکه ایران دیروز با ایران امروز بسیار متفاوت است، افزود: وقتی آن وعده صادقی که از سوی مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران بیان شده بود با قدرت و قوت هر چه تمامتر بر سر رژیم صهیونیستی فرود آمد، بدون اینکه از سایر متحدان و شرکای خبیث رژیم کودک‌کش صهیونیستی خطایی صورت گیرد، نشان از یک نظام اسلامی قدرتمند و مقتدر، نه تنها در منطقه خاورمیانه بلکه در جهان است.

 نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان ادامه داد: پاسخ ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری‌اش در دمشق، حق طبیعی این کشور بود. این پاسخ، ثابت کرد که ایران کشوری قدرتمند است و باج نمی‌دهد و از حقوق خود کوتاه نمی‌آید و با سربلندی و قدرت از عزت مردم و حاکمیت ملی خود هر چند منجر به فداکاری بسیار شود دفاع می‌کند.

شیخ علی خطیب، نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

وی ضمن محکوم کردن حمایت آشکار کشور‌های مستکبر از رژیم صهیونیستی تصریح کرد: رفتار آنها منجر به تشویق این رژیم به قتل عام، کشتار و آواره کردن فلسطینی‌ها می‌شود که در نتیجه در جنایت رژیم اسرائیل شریک هستند.

شیخ خطیب با ابراز اینکه رژیم صهیونیستی جسمی نامأنوس در این منطقه بوده و آینده‌ای در اینجا ندارد، افزود: امیدوارم درس عبرتی گرفته باشند.

در پایان این دیدار، تفاهم‌نامه‌ای میان مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام
captcha