تأثیرگذاری بر خانواده شهدا یکی از اهداف دشمنان است
کد خبر: 4212874
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
رئیس جامعه مدرسین حوزه‌علمیه قم:

تأثیرگذاری بر خانواده شهدا یکی از اهداف دشمنان است

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی دشمنان رفتن سراغ خانواده‌هایی است که با انقلاب گره خورده‌اند و تمام هستی و دارایی خود را برای حفظ این انقلاب فدا کرده‌اند تا بتوانند نگاه آنان را نسبت به انقلاب تغییر دهند.

سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عصر امروز یکشنبه نهم ادریبهشت ماه در دیدار مدیرکل و جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: صیانت از خانواده شهدا، صیانت از خون شهداست.

وی افزود: وظیفه همه ما تکریم و تسهیل مشکلات زندگی خانواده شهدا و ایثارگران است و دولت محترم و بنیاد شهید نیز برای تحقق این مسئله در تلاش‌اند؛ اما میان آنچه که هست و آنچه که باید باشد، فاصله وجود دارد.

امام جمعه قم با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای تأثیرگذاری بر فرزندان شهدا، تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی دشمنان رفتن سراغ خانواده‌هایی است که با انقلاب گره خورده‌اند و تمام هستی و دارایی خود را برای حفظ این انقلاب فدا کرده‌اند تا بتوانند نگاه آنان را نسبت به انقلاب تغییر دهند.

وی اظهار کرد: در کنار کار بزرگ خدمت‌رسانی مادی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، باید این عزیزان که صاحبان این انقلاب هستند، در جریان رویداد‌های کشور و نقشه‌های دشمن قرار گیرند تا در فتنه‌ها سنگربان این انقلاب باشند نه اینکه خود نیز تحت تأثیر این فتنه‌ها قرار گیرند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: جنگ امروز هویت ملی و مذهبی ما را نشانه رفته است و افکار و ذهن‌ها را درگیر می‌کند. جوان به جای اینکه در مسیر برنامه‌های دینی و اعتقادی باشد، در مسیر دیگری حرکت می‌کند.

انتهای پیام
captcha