ورود گروه‌های جهادی برای حل مشکل کم‌آبی در شهرستان کازرون
کد خبر: 4150561
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

ورود گروه‌های جهادی برای حل مشکل کم‌آبی در شهرستان کازرون

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون گفت: با محوریت گروه‌های جهادی بسیج و همکاری اداره آبفا شهرستان کازرون و سایر نهاد‌ها تلاش برای رفع کم آبی ناشی از فرا رسیدن فصل تابستان در این شهرستان ادامه دارد.

ورود گروه‌های جهادی برای حل مشکل کم‌آبی در شهرستان کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون امروز، در جمع خبرنگاران با اشاره به رخداد مشکل بی آبی در این شهرستان، گفت: با همکاری اداره آبفا شهرستان کازرون و سایر نهادها و ارگان ها  با محوریت گروههای جهادی  در تابستان در شهرستان کازرون تلاش برای رفع کم آبی ادامه دارد. 

وی ادامه داد: در جلسه هم اندیشی با بخش های مرتبط ناحیه و اداره آبفا شهرستان کازرون برای مطالبه گری مردم مصوب شد پمپ آب برای روستای حسن آباد از توابع بخش جره و بالاده شهرستان کازرون در اسرع وقت خریداری و نصب شود. 

حیاتی دیگر اقدامات آبرسانی را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در مصوبه دیگر با اداره آبفا شهرستان کازرون قرار شد400متر لوله برای حل مشکل روستاهای قلات نیلو، عرب و هلک دهستان فامور بخش جره و بالاده خریداری شود و گروههای جهادی سپاه با همکاری یکی از ارگان های نظامی مستقر در شهرستان برای کندن حفره با بیل مکانیکی اقدام و مشکل آب مردم این سه روستا را حل نماید. 

بنابه گفته این مسئول، در ادامه تلاش برای رفع کم آبی در مناطق شهرستان کازرون، روستای تنگ مناره و بناف از بخش کنارتخته و کمارج قرار شده اداره آبفا با توجه به مشکل کم آبی در فصل تابستان با تانکر آب رسان مشکلات این دو روستا که مطالبه مردم می باشد را حل نماید. 

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در ادامه اظهار کرد: با توافق اداره آبفا و سپاه ناحیه کازرون قرار شد لیست پروژه های در دست اجرا برای کمک قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع)به بسیج سازندگی سپاه ارسال شود.

انتهای پیام
captcha