مشکلات صنعت با فراهم‌سازی تولید و اشتغال قابل حل است
کد خبر: 4149064
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون:

مشکلات صنعت با فراهم‌سازی تولید و اشتغال قابل حل است

حیاتی با اشاره به شعار راهبردی مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: امروز بسیاری از چالش‌ها و مشکلات بخش صنعت با فراهم‌سازی تولید و اشتغال قابل حل است.

نشست شورای هیئت اندیشه ورز  بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حسین حیاتی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، امروز، 30 خرداد در نشست شورای هیئت اندیشه‌ورز بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با اشاره به شعار راهبردی مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: امروز بسیاری از چالش‌ها و مشکلات بخش صنعت با فراهم سازی تولید و اشتغال قابل حل است.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان کازرون افزود: تولید و اقتصاد محور توسعه و پیشرفت شهرستان انقلابی کازرون است و این مهم فقط با بسترسازی در زمینه تولید محقق خواهد شد.

در ادامه محمدجعفر شفیعی، مدیر بسیچ مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون با بیان اینکه بخش صنعت یکی از بخش‌های مهم اقتصادی است، اظهار داشت: رشد و توسعه بخش صنعت باعث توسعه صنعتی و اقتصادی در هر منطقه‌ای خواهد شد.

وی افزود: توسعه و گسترش بخش صنعت مستلزم استفاده از فناوری پیشرفته به همراه نیروی انسانی ماهر و با تجربه می‌باشد.

مدیر بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کازرون خاطر نشان کرد: عوامل مختلفی در رشد تولید و ارزش افزوده واحد‌های صنعتی مؤثر است که مهمترین آن‌ها می‌توان به نیروی انسانی ماهر و با تجربه، ماشین آلات مدرن و تکنولوژی نوین و پیشرفته اشاره کرد؛ افزایش سطح دانش و مهارت نیروی انسانی می‌تواند در افزایش تولیدات و ارزش افزوده صنایع بسیار مفید و مؤثر باشد.

وی با بیان بررسی تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید ابراز داشت: ظرفیت‌های اشتغال زایی در حوزه صنعت بویژه در شهرک صنعتی شهید مصلحیان کازرون و همچنین صنایع بسته بندی زیاد بوده و می‌بایست تلاش مضاعف نسبت به توسعه حوزه‌های فوق انجام گیرد که راه اندازی کارگاه‌های کوچک و زودبازده، تدوین برنامه جهت عرضه آسان تولیدات در بازار، استفاده از نیروی انسانی زبده، نخبه و تحصیلکرده در بخش صنعت و بازگشت اعتماد سرمایه‌های اجتماعی به واسطه بعضی از مشوق‌ها می‌تواند راهکار‌های مناسبی در بخش صنعت باشد.

در این نشست اعضای هیئت اندیشه ورز صنعت و معدن سپاه کازرون به مواردی همچون بخشودگی‌های مالیاتی شرکت‌های تولیدی و کارگاه‌های زودبازده، حل بیمه کارکنان و کارگران واحد‌های تولیدی و صنعتی، پیگیری مشکل آب شهرک صنعتی شهید مصلحیان و استخدام نیرو‌های بومی بجای نیرو‌های غیربومی و اصلاح آیین نامه‌های استخدامی با توجه به نیازمندی کارگاه‌های تولیدی و صنعتی پرداختند.

انتهای پیام
captcha