فراخوان پذیرش مقالات مرتبط با بورس
کد خبر: 4149049
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
نشریه «کارگزاران بورس» اعلام کرد:

فراخوان پذیرش مقالات مرتبط با بورس

نشریه کارگزاران بورس با موضوعاتی همچون نهاد‌های مالی، نهاد‌های سیاست‌گذار و مقررات‌گذار، ابزار‌ها و روش‌های تأمین مالی اسلامی، افزایش سرمایه-اجازه هزینه سرمایه، ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌ها-عوامل مؤثر بر عملکرد مالی شرکت‌ها، کارایی بازار - مطالعات رخداد، سیاست‌ها و قوانین دولتی و... منتشر می‌شود.

فراخوان پذیرش مقالات مرتباط با بورس

به گزارش ایکنا به نقل از سنا، کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار اقدام به انتشار نشریه‌ای تحت عنوان «کارگزاران بورس» کرده است. این نشریه از اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده و به صورت فصلی منتشر می‌شود.

نشریه کارگزاران بورس رویکرد علمی با رسالت توسعه دانش مالی در بازار سرمایه کشور، شناسایی مسائل صنعت مالی ایران و ارائه راهکار برای آن، مقاله‌های علمی در حوزه بازارها، نهاده‌ها و ابزار‌های مالی دارد.

نشریه کارگزاران بورس با موضوعاتی همچون نهاد‌های مالی، نهاد‌های سیاست‌گذار و مقررات‌گذار، ابزار‌ها و روش‌های تأمین مالی اسلامی، افزایش سرمایه-اجازه هزینه سرمایه، ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌ها-عوامل مؤثر بر عملکرد مالی شرکت‌ها، کارایی بازار-مطالعات رخداد، سیاست‌ها و قوانین دولتی و... منتشر می‌شود.

فرآیند پذیرش مقالات در وب سایت jeb.seba.ir به این شیوه بوده که پس از ارسال مقاله از سوی نویسنده به سامانه، در مرحله نخست مقاله از نظر رعایت راهنمای تدوین (حداکثر ظرف یک هفته) توسط کارشناسان نشریه بررسی خواهد شد.

در صورت پذیرش در مرحله نخست، مقاله در مرحله دوم از نظر کیفیت محتوا و مرتبط بودن موضوع از سوی اعضای هیئت تحریریه مورد ارزیابی اولیه قرار خواهد گرفت؛ این مرحله معمولاً یک هفته به طول می‌انجامد.

پس از پذیرش در مرحله دوم، مقاله از سوی سردبیر و دبیر تخصصی به دو داور ارسال خواهد شد. داوران نشریه پس از بررسی، نتیجه را از طریق سامانه به نویسندگان اعلام خواهد کرد، فرآیند داوری و اخذ پذیرش حداکثر دو ماه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha