دوره آموزشی رتبه‌داران مسابقات قرآن ودجا برگزار می‌شود
کد خبر: 4135318
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

دوره آموزشی رتبه‌داران مسابقات قرآن ودجا برگزار می‌شود

مدیر کل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نخستین دوره آموزش تخصصی ویژه دارندگان رتبه اول تا پنجم مسابقات قرآن ودجا از سال ۹۵ تاکنون برگزار می‌شود.

حسن فراهانی، مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: نخستین دوره آموزش تخصصی ویژه دارندگان رتبه اول تا پنجم مسابقات قرآن ودجا از سال ۹۵ تاکنون در راستای تشکیل کانون نخبگان قرآنی وزارت دفاع برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره فوق در رشته‌های قرائت و حفظ برگزار خواهد شد، اظهار کرد: کارکنان شاغل و خانواده‌های آنها که در مسابقات قرآن حائز رتبه شده‌اند، می‌توانند به دارالقرآن اداره محل خدمت و مجتمع‌های مسکونی مراجعه کنند. طی تدابیر اندیشیده شده این دوره با دعوت از اساتید و مدرسان تراز اول کشور یک روز در ماه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵ در پنج مکان غرب تهران، شمال تهران، اصفهان، شیراز و مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

فراهانی همچنین از ثبت‌نام ترم بیست و هفتم مدرسه تخصصی قرآن پیامبر اعظم(ص) سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی سطوح مختلف قرائت قرآن از روخوانی تا صوت و لحن با عنوان «هفت آسمان»، طرح حافظان وحی، دوره آموزش خوشنویسی با تکیه بر آیات قرآن با عنوان «کتابت نور»، «بر بال فرشته‌ها» با محوریت تعلیم و آموزش قرآنی کودکان 5 تا 8 سال، طرح «سیر در جهان نور» با محوریت دوره‌های آموزشی تفسیر و تدبر و مفاهیم قرآن، طرح «نغمه‌های الهی» با محوریت صوت و لحن مقدماتی تا پیشرفته و آموزش تکیه‌های صوتی، «زندگی در پرتو نور» با محوریت دوره‌های آموزش احکام و طرح «نسیم معنویت» با محوریت آشنایی با سیره اهل‌بیت(ع)، نهج‌البلاغه و مهدویت و طرح «بهار زندگی: زیست شادمانه در سلوک مؤمنانه» از جمله سرفصل‌های این ترم مدرسه است.

یادآور می‌شود، مدرسه قرآنی پیامبر اعظم(ص) در میدان آزادی، ابتدای جاده مخصوص، شهرک شهید فکوری قرار دارد و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 44642105 تماس بگیرند. دوره‌های این مدرسه به صورت حضوری روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه همراه با اعطای گواهینامه معتبر تشکیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha