هجدهمین دوره طرح اُسوه در قم آغاز شد + عکس
کد خبر: 4127349
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

هجدهمین دوره طرح اُسوه در قم آغاز شد + عکس

هجدهمین دوره طرح اسوه از روز گذشته 19 اسفندماه در شهر قم آغاز به کار کرد و تا 26 این ماه در مجتمع یاوران مهدی قم ادامه خواهد داشت.

هجدهمین دوره طرح اسوه در قم آغاز شد

به گزارش ایکنا، هجدهمین دوره طرح آموزشی - تربیتی اسوه، عصر جمعه ١٩ اسفندماه، با برگزاری آیین افتتاحیه در شهر مقدس قم آغاز به کار کرد.

در این مراسم، پس از تلاوت محمد تاج‌الدین، قاری نوجوان از استان همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، مدیرعامل جامعه فرهنگی - قرآنی عصر طی سخنانی با کم نظیر دانستن ویژگی‌های طرح آموزشی - تربیتی اسوه اظهار امیدواری کرد که شاهد رشد بیش از پیش فنی و معنوی قاریان و حافظان عضو این طرح باشیم.

ابرار حسین از اساتید قرآن کشور پاکستان، سخنران دیگر آیین اختتامیه بود. وی نیز با اشاره به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی ایران که در سراسر جهان جاری و ساری شده، از قاریان و حافظان اسوه خواست تا قدر نعمت برخورداری از فرصت فعالیت‌های قرآنی را بدانند و از هیچ تلاشی جهت ارتقای سطح فنی و معرفتی در تلاوت و حفظ قرآن دریغ نکنند.

وی ضمن بیان برخی تجربیات قرآنی خود در کشور پاکستان، وجود رهبری حکیم و بصیر در ایران را آرزوی بسیاری از ملت‌ها عنوان کرد که از آن محروم هستند.

بر اساس این گزارش در بخش دیگری از این جلسه امیرهادی بایرامی، حافظ روشندل کل قرآن کریم به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت. پایان بخش این جلسه تجلیل از امیرحسین رحمتی، عضو طرح اسوه و نفر اول رشته قرائت سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بود. پیش از این تقدیر، کلیپ تصویری شامل روایتی از ابتدای حضور رحمتی در طرح اسوه، پخش شد.

در این جلسه محمدتقی میرزاجانی، مدیر طرح اسوه، علی‌اصغر شعاعی، مدیر مرکز امور قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن و حجت‌الاسلام شهاب‌الدین غفاری، رئیس اداره تبلیغات آستان حضرت معصومه(س) نیز حضور داشت.

هجدهمین دوره طرح اسوه، تا ٢۶ اسفندماه در مجتمع فرهنگی و آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج)، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha