نکوداشت طاهره صفارزاده برگزار می‌شود
کد خبر: 4014034
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
در مرکز حکمت و فلسفه ایران؛

نکوداشت طاهره صفارزاده برگزار می‌شود

هم‌زمان با سالروز تولد زنده‌یاد طاهره صفارزاده؛ شاعر و قرآن‌پژوه، آیین نکوداشت این بانو در روز پنجشنبه ۲۷ آبان از ساعت ۱۰ صبح در مرکز حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، هم‌زمان با سالروز تولد زنده‌یاد طاهره صفارزاده؛ شاعر و قرآن‌پژوه، آیین نکوداشت این بانو در روز پنجشنبه ۲۷ آبان از ساعت ۱۰ صبح در مرکز حکمت و فلسفه ایران برگزار می‌شود. سیدعباس دعایی؛ مدیر جایزه «آینه‌دار دوران» گفت: در حاشیه این گرامیداشت، بخش‌های جذاب و متنوعی هم تدارک دیده‌ایم و یک مرحله دیگر از داوری جایزه هم انجام خواهد شد.

وی افزود: آثار بیش از صد هنرمند و بیش از ۲۰۰ اثر هنری به مرحله داوری رسیده است. باشگاه فرهنگی مس پاریز و احسان میرپاریزی؛ نماینده شرکت مس در پاریز در برپایی این رویداد حمایت می‌کنند.

دعایی در پایان تصریح کرد: همچنین در این برنامه، مستند «بانوی آبان‌ماه» ساخته هومن ظریف پخش می‌شود. این مستند، تلاشی برای نشان دادن سیر تفکری و جهان‌بینی «طاهره صفارزاده» است؛ شاعری که همچون استادش؛ باستانی پاریزی، بینوایان را دوست دارد و برای مرگ ابوالحسن صبا شعر می‌سراید و زبان شعرش بر کام تفکر خودش زبانه می‌کشد.

انتهای پیام
captcha