جلسه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن فردا برگزار می‌شود
کد خبر: 3997124
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

جلسه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن فردا برگزار می‌شود

بیست و چهارمین جلسه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کریم صبح سه‌شنبه، 23 شهریورماه با حضور اعضای این ستاد در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، بیست‌وچهارمین جلسه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن سه‌شنبه، 23 شهریورماه با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو این ستاد در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

در این جلسه ابتدا گزارش فعالیت‌های دبیرخانه در بازه زمانی یک سال اخیر ارائه می‌شود و سپس اعضا نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد این فعالیت‌ها را اعلام خواهند کرد.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه نماینده سازمان صدا و سیما گزارشی از اجرای طرح 1455 که اخیراً اختتامیه آن برگزار شد، ارائه خواهد داد. ارائه گزارشی در مورد وضعیت طرح سه‌ساله حفظ قرآن کریم که بعد از ماه صفر اجرایی خواهد شد، بخش دیگری از دستورهای این جلسه است.

بر اساس این گزارش در ادامه بیست و چهارمین جلسه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن در مورد استقرار دبیرخانه در سازمان اوقاف یا سازمان و نهاد دیگر نیز تصمیم‌گیری خواهد شد.

در حال حاضر دبیرخانه این ستاد در سازمان اوقاف و امور خیریه مستقر است.

یادآور می‌شود، جلسه گذشته این ستاد تیرماه امسال برگزار و طی آن تصمیماتی در مورد بودجه‌های سرگردان طرح ملی حفظ قرآن کریم اتخاذ شد. 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha