سیدعلی فضل‌الله: همه گروه‌های لبنانی در برابر بحران موجود مسئول هستند
کد خبر: 3907227
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰

سیدعلی فضل‌الله: همه گروه‌های لبنانی در برابر بحران موجود مسئول هستند

«سیدعلی فضل‌الله»، فرزند مرحوم علامه «سیدمحمدحسین فضل‌الله» همه گروه‌های سیاسی در لبنان را به یک اندازه در بحران اقتصادی کنونی این کشور مقصر دانست و خواستار مسئولیت‌پذیری همه گروه‌ها برای درمان آن شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از دنیا الوطن، «سیدعلی فضل‌الله»، فرزند مرحوم علامه «سیدمحمدحسین فضل‌الله» طی اظهاراتی در شبکه‌های اجتماعی، از لبنانی‌ها خواست نسبت به صداهای تفرقه‌افکنانه بسیار هوشیار باشند.

علی فضل‌الله گفت: «برخی می‌خواهند شایعه کنند که بحران شدیدی که با آن به سر می‌بریم، فقط این گروه یا آن گروه مقصرش هستند، در حالی که این بحران ناشی از سیاست‌های غلطی است که همه کسانی که بر کشور حکومت می‌کنند، آن را تحمل کردند و وظیفه همه آنهاست که آن را درمان کنند، زیرا کسی که چیزی را شکست باید آن را جمع کند و کسی که کاری را خراب کرد، خودش باید آن را درست کند».

لبنان طی چند هفته اخیر نیز شاهد از سرگیری تظاهرات در برخی مناطق در اعتراض به گرانی فاحش و سقوط شدید ارزش پول ملی این کشور بود که در بیشتر موارد به دلیل حضور شمار زیادی نفوذی و اغتشاشگر که توسط نیروهای امنیتی لبنان بازداشت شدند به خشونت کشیده شده است.

نخست‌وزیر و هیئت دولت لبنان هم درباره توطئه بیگانگان و در رأس آن رژیم صهیونیستی برای فتنه‌انگیزی در لبنان از کانال اقتصاد هشدار دادند.

انتهای پیام
captcha