اعلام برنامه‌های دهه کرامت در گلوگاه
کد خبر: 3906019
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

اعلام برنامه‌های دهه کرامت در گلوگاه

دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان گلوگاه از برگزاری 14 عنوان برنامه همزمان با دهه کرامت خبر داد.

اعلام برنامه‌های دهه کرامت در گلوگاهبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، میلاد قدسی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان گلوگاه با اشاره به میزبانی این شهرستان از سیزدهمین کاروان زیرسایه خورشید در دهه کرامت، اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت، 14 عنوان برنامه زیر سایه خورشید با محوریت محرومیت‌زدایی و فرهنگی همزمان با سراسر کشور در شهرستان گلوگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: 13 تیرماه بسته‌های نمک متبرک شده همزمان با سالروز ولادت امام رضا(ع) در تمامی نانوایی‌های سطح شهرستان توزیع می‌شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان گلوگاه بیان کرد: برگزاری پویش کتابخوانی ویژه خانواده‌های خادمیاران، مسابقات نقاشی، دلنوشته به امام رضا(ع)، دیدار با یک خانواده جانباخته  از بیماری کرونا، توزیع مرحله سوم بسته‌های غذایی در بین نیازمندان از جمله برنامه‌هایی است که در دهه  کرامت در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

قدسی گفت: در سال 1398 مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال خدمات توسط دفتر خدمات رضوی شهرستان و خادمیاران رضوی گلوگاه جمع‌آوری و به مردم مؤمن شهرستان ارائه شده است که بیشتر  محوریت این خدمات در زمینه محرومیت‌زدایی هزینه شد.

وی اظهار کرد: تلاش برای رفع محرومیت‌زدایی از برنامه‌های مهم آستان قدس است و تلاش در این عرصه با قوت ادامه دارد و کمک به فقرا و مستمندان از برنامه‌های مهم پیش‌رو است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان گلوگاه تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی، رزمایش کمک مؤمنانه همزمان با سراسر کشور از ماه مبارک رمضان توسط دفتر خدمات رضوی شهرستان گلوگاه آغاز شد.

قدسی یادآور شد: دفتر خدمات رضوی شهرستان گلوگاه در ابتدای سال 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا توانست شش هزار ماسک با مشارکت کانون فرهنگی منجی بین‌الملی و بسیج خواهران شهرستان تولید و در بین شهروندان توزیع کند.

این مسئول با بیان اینکه در سطح شهرستان، 159 خادم‌یار در حال فعالیت هستند، گفت:  طی دو مرحله  500 بسته سبد غذایی به ارزش هر بسته دو میلیون ريال تهیه و در بین نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار جامعه شهرستان و روستای تابعه توزیع شد.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان به‌دلیل شیوع  ویروس کرونا امکان اطعام‌دهی به صورت جمعی وجود نداشت، گفت: یک هزار و 200 پرس غذای گرم توسط  خیرین و خادمیاران کانون‌های محلی شهرستان گلوگاه طبخ و در میان خانواده‌های محروم شهرستان در شب 23 ماه مبارک رمضان توزیع شد.

محمد خواجوی
انتهای پیام
captcha