تمام توان و اعتبار جهاددانشگاهی در خدمت استارت‌آپ‌های دینی و قرآنی است
کد خبر: 3866046
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
خاکی در مراسم تقدیر از برگزیدگان پانزدهمین رویداد «طلوع برکت»:

تمام توان و اعتبار جهاددانشگاهی در خدمت استارت‌آپ‌های دینی و قرآنی است

گروه اقتصاد ــ رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی خطاب به برندگان پانزدهمین رویداد «طلوع برکت» گفت: شاید از لحاظ مالی قدرت حمایت چندانی نداشته باشیم اما همه اعتبار جهاددانشگاهی در جایگاه یک سازمان معتبر و بزرگ پشتیبانی از شماست و هر آنچه در مرکز رشد به منزله یک کلینیک وجود دارد می‌توانید روی آن حساب کنید.

به گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم تقدیر از برگزیدگان پانزدهمین رویداد استارت‌آپی اسلامی قرآنی «طلوع برکت»، صبح امروز دوشنبه ۲ دی‌ماه، از سوی مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی، در سالن کنفرانس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار شد.

رحیم خاکی، رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به حضار، اظهار کرد: خوشحالیم که به اینجا تشریف آورده‌اید و امیدواریم ورود با برکت شما به این مرکز باعث خیر باشد و ان‌شاءالله با پشتیبانی مجموعه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، شرکت‌های خوبی تأسیس و خدمات خوبی را به کشور ارائه دهید که هم در داخل کشور ثمرات آن را ببینیم و هم اینکه سهمی از بازار بزرگ جهان اسلام را کسب کنیم.

وی با اشاره به وجود بازار بزرگ در زمینه محصولات اسلامی در شرق آسیا، افزود: رویکرد جدید سیاست اقتصادی کشور، ظاهراً در سمت شرق آسیا فعال شده و می‌توانید به کشورهایی همانند مالزی و حتی ترکیه و قطر که بازار بزرگی دارند فکر کنید.

خاکی گفت: جنوب شرق آسیا مقصد خوبی برای استارت‌آپ‌های دینی ایرانی است و طبیعتاً موفقیت در این زمینه به دست نخواهد آمد، مگر اینکه از همین امروز وقت بگذارید و به صورت جدی به سمت یک حرکت اقتصادی مهم گام بردارید، چراکه امر اقتصادی با کارهای نصفه نیمه به ثمر نمی‌نشیند.

حاکمیت هم از استارت‌آپ‌ها و فعالیت‌های شما حمایت می‌کند. الان دیگر هدف جوانان ما، استخدام دولتی و کار کردن در اقتصاد نفتی نیست بلکه نگاه‌ها تغییر کرده و این برای شما و آیندگان فرصت خوبی است

رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی با اشاره به حمایت حاکمیت از استارت‌آپ‌ها و فعالیت‌های آنان، بیان کرد: خداوند هم به تحقق این موضوع کمک می‌کند و ما بعینه این را دیده‌ایم. نکته دیگر این است که حاکمیت هم از استارت‌آپ‌ها و فعالیت‌های شما حمایت می‌کند. الان دیگر هدف جوانان ما، استخدام دولتی و کار کردن در اقتصاد نفتی نیست بلکه نگاه‌ها تغییر کرده و این برای شما و آیندگان فرصت خوبی است.

وی تصریح کرد: ما هم با تمام توان در خدمت شما هستیم و حمایت می‌کنیم. شاید از لحاظ مالی قدرت حمایت چندانی نداشته باشیم اما همه اعتبار جهاددانشگاهی در جایگاه یک سازمان معتبر و بزرگ پشتیبانی از  شماست و هر آنچه در مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی به منزله یک کلینیک وجود دارد می‌توانید روی آن حساب کنید.

خاکی ادامه داد: البته مایلیم هر روز شما را در مرکز رشد ببینیم و باید تعامل دوطرفه داشتیم باشیم. شما باید به سمت کار تجاری رسمی بروید و ما هم کمک می‌کنیم که فعالیت شما سرعت بیشتری بگیرد و به فعالیت تجاری بزرگتری دست پیدا کنید.

وی همچنین از همکاران مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی قدردانی کرد و گفت: این افراد زحمات بسیاری را برای برگزاری چنین رویدادهایی که کار بسیار سختی است می‌کشند. البته ماه آینده رویداد هکاتون را هم پیش رو داریم. علاوه بر این، همزمان کارهای پژوهشی و تلاش برای در اختیار گرفتن یک شتاب‌دهنده در دانشگاه شریف هم از سوی همکاران ما در مرکز رشد در حال انجام است که کارهای بسیار سنگینی است. لذا لازم است از همه این زحمات تقدیر کنم.

رئیس مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از زحمات همکاران خبرگزاری ایکنا، بیان کرد: دوستان در این خبرگزاری هم با حداقل امکانات و مشغله بسیار زیاد، نهایت حمایت خبری و رسانه‌ای را از ما داشتند و لازم است از آنان به ویژه همکاران گروه اقتصاد تقدیر و تشکر کنم.

یادآور می‌شود پانزدهمین رویداد استارت‌آپی اسلامی و قرآنی «طلوع برکت» از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha