مؤسسه «طهورا»ی ساری از سال 87 مجوز قانونی دارد/ ارائه طرح‌های نوین قرآنی در مازندران
کد خبر: 3833895
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

مؤسسه «طهورا»ی ساری از سال 87 مجوز قانونی دارد/ ارائه طرح‌های نوین قرآنی در مازندران

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «طهورا» با تکذیب ادعای برخی درباره فاقد مجوز بودن این مؤسسه، از ارائه طرح‌های نوین قرآنی در استان مازندران خبر داد.

رقیه افتخاری‌منش، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «طهورا»ی مازند، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: خبری غیرموثق با عنوان «مؤسسه طهورای ساری فاقد هرگونه مجوز امور قرآنی است» به مورخه دهم خردادماه سال 95 بر روی خروجی خبرگزاری منتشر شد که بنده این خبر را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌دارم که مؤسسه طهورا از سال 87 مجوز فعالیت دارد. در مورد این خبر نیز مدارک و توضیحات مشروح در مورد افتخارات مؤسسه در ارتباط با تربیت نوآموزان، استعدادیابی، ترویج اخلاق و منش قرآنی در ذیل ارائه می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طهورا مازند ادامه داد: مؤسسه فرهنگی ــ هنری طهورای ساری (قرآن و عترت) در سال 1387 به شماره ثبت 514 به صورت تک‌منظوره ثبت شد و در تاریخ 12 بهمن 89 موافقت اصولی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طهورا از جانب قائم‌مقام وزیر وقت صادر شد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طهورا مازند با اشاره به اینکه مؤسسه تک منظوره در تاریخ 20 خردادماه سال 92 منحل شده است، گفت: پروانه فعالیت موقت مؤسسه در تاریخ 27 مردادماه سال 94 از هیئت رسیدگی به امور مؤسسات و آخرین مجوز مؤسسه نیز به تاریخ هشتم بهمن سال 97 از معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد صادر شده است.

افتخاری‌منش تصریح کرد: هم‌اکنون این مؤسسه با تکیه بر مقامات عالیه قرآنی ملی و فراملی، همچنان فعال و مورد عنایت خانواده‌های فرهیخته قرآنی است. از شاخصه‌های بارز آموزشی مؤسسه نیز می‌توان به طرح‌های تلاوت آقایان و بانوان در قالب طرح «جنت» و کلاس‌های آموزش عمومی و فرهنگی اشاره کرد.


انتهای پیام

captcha