۲ وقف جدید در گلوگاه
کد خبر: 3762052
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

۲ وقف جدید در گلوگاه

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه از 2 وقف جدید در آستانه دهه وقف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مجید رضائی خورشیدی، رئیس اداره اوقاف شهرستان گلوگاه به مناسبت فرا رسیدن دهه وقف در نشست رسانه‌ای ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه وقف و تسلیت فرارسیدن رحلت نبی اکرم(ص)، اظهار کرد: در اولین روز دهه مقدس وقف 2 وقف جدید در مجموع به ارزش 4 میلیارد ریال در شش هزار متر مربع در یکی از روستاهای شهرستان به ثبت رسید.

وی در خصوص برنامه‌های هفته وقف عنوان کرد: برگزاری مراسم عزاداری رحلت پیامبر(ص)، در بقاع متبرکه امامزاده اسحاق، امامزاده قاسم و احمد لمراسک از مراسم ویژه در ایام شهادت است.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه گلوگاه گفت: برپایی خیمه معرفت در طول دهه وقف، برپایی موکب امام رضا(ع) و اطعام دهی در بقعه بی بی زینب از برنامه‌های این دهه است.

رضایی خاطرنشان کرد: برگزاری دعای ندبه در امامزاده احمد و سیدمحمد هشتیکه، اعزام مبلغ برگزاری مسابقات فرهنگی در قالب وقف و برگزاری همایش وقف از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این دهه می باشد.

وی در ادامه نشست خبری بیان کرد: شهرستان گلوگاه دارای 322 موقوفه، 8 بقعه و امامزاده، 55 مسجد، 19 حسینیه، 3 تکیه و 1445 رقبه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلوگاه مسجد جامع شهرستان و موقوفات روستای قلعه پایان را از جمله وقف‌های شاخص شهرستان دانست.

رضایی خورشیدی در پایان عنوان کرد: بقعه بی بی زینب پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی داشته که همچنان مراحل ساخت آن در حال انجام است.

محمد خواجوی

انتهای پیام

captcha