برگزاری مسابقه كتابخوانی در كانون شهدای امامزاده قاسم بابل
کد خبر: 1910259
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۷

برگزاری مسابقه كتابخوانی در كانون شهدای امامزاده قاسم بابل

مدير مسئول كانون شهدای آستان مقدس امام زاده قاسم(ع) بابل، از برگزاری مسابقه كتابخوانی از كتاب امامت و رهبری در اين كانون خبر داد.

به گزارش خبرنگار اتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل، «سيد مرتضی معصوميان» مدير مسئول كانون فرهنگی و هنری شهدای آستان مقدس امام زاده (ع) بابل،گفت: يك دوره مسابقه كتابخوانی از كتاب امامت و رهبری در سالروز شهادت معلم شهيد استاد مطهری در كانون فرهنگی و هنری شهدای آستان مقدس امام زاده قاسم (ع) بابل برگزار می شود.
وی با بيان اينكه اسلام به ما دينی اهدا كرد كه بالاترين ارزش را برای علم و دانش، تعليم و تعلم، علم و خرد و عقلانيت بشر قائل است، افزود: مطهری متفكر دينی و كارشناس زبده و يك مصلح دينی است و كسی كه متفكر و درعين حال مصلح دينی اجتماعی باشد هم مانند او كم است.
معصوميان در پايان خاطر نشان كرد: شركت‌كنندگان در مسابقه تا 20 ارديبهشت‌ماه جاری فرصت دارند پاسخنامه را به كتابخانه شهدای گمنام آستان مقدس امام زاده قاسم (ع) بابل تحويل دهند. همزمان با سوم خرداد‌ماه سال جاری سالروز آزادسازی فتح خرمشهر اهدای جوائز انجام می‌شود.
captcha