فعالیت 10 مؤسسه و خانه قرآنی در دماوند
کد خبر: 1365782
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹

فعالیت 10 مؤسسه و خانه قرآنی در دماوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند از فعالیت پنج خانه قرآن شهری و روستایی و پنج مؤسسه قرآنی در این شهرستان خبر داد.


علی یوسفیان، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به فعالیت‌های مناسب مؤسسات و خانه‌های قرآنی در این شهرستان، گفت: در حال حاضر پنج مؤسسه قرآنی دارای مجوز فعالیت در سطح شهرستان در حال پیگیری برنامه‌های قرآنی هستند.



وی در ادامه با شاره به طرح سطح‌بندی مؤسسات قرآنی، افزود: بر اساس این طرح مؤسسات قرآنی در سطوح یک، دو و سه سطح‌بندی می‌شوند که مؤسسات سطح یک دارای فعالیت قرآنی در حد کشوری، سطح دو در حد استانی و سطح سه که پایین‌ترین سطح است در حد شهرستانی خواهد بود.



کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دماوند تصریح کرد: بر اساس این سطح‌بندی‌ها از پنج مؤسسه قرآنی فعال دو مؤسسه دارای سطح دو و همچنین سه مؤسسه نیز از سطح سه برخوردارند.



یوسفیان در ادامه در مورد خانه‌های قرآن شهری و روستایی نیز اظهار کرد: در شهرستان دماوند در مجموع چهار خانه قرآن روستایی و یک خانه قرآن شهری در حال انجام فعالیت‌های قرآنی هستند.



وی با تأکید بر اینکه این تعداد مؤسسه و خانه قرآن شهری و روستایی به طور یقین افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پرونده دو مؤسسه قرآنی در حال بررسی است و پس از تکمیل فرآیند ثبت آنها و اخذ مجوزهای لازم شاهد آغاز فعالیت‌های این مؤسسات خواهیم بود.

captcha