بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب در پی هتک حرمت قرآن
کد خبر: 4158032
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب در پی هتک حرمت قرآن

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای، قرآن‌سوزی در کشور دانمارک را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای، قرآن‌سوزی در کشور دانمارک را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کِتابٌ أَنْزَلْناهُ إِلَیْکَ لِتُخْرِجَ النَّاسَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَی النُّورِ بِإِذْنِ رَبِّهِمْ إِلی‏ صِراطِ الْعَزیزِ الْحَمیدِ» (ابراهیم: ۱)

گستاخی مجدد دشمنان دین خدا به ساحت کتاب مقدس مسلمانان جهان - قرآن کریم ـ نشان از استمرار دشمنی سازمان‌یافته با اسلام و بی‌توجهی به عقاید و مقدسات صدها میلیون مسلمان در این کره خاکی است.

این حرکت که اقدامی، غیر انسانی، غیر اخلاقی و مغایر با قوانین بین‌المللی می‌باشد، توسط افرادی مجهول‌الهویه و باحمایت برنامه‌ریزان و سیاست‌بازان غربی و صهیونیستی با هدف دین‌زدایی و ایجاد تردید در اعتقادات و باورهای خداپرستان در همه ادیان الهی انجام می‌شود.

مزدوران هتاک و اربابان پشت پرده آن‌ها قرن‌هاست که آموزه‌های وحیانی را سدی محکم در برابر زیاده‌خواهی‌ها و تجاوزات خود می‌بینند و هر از گاهی با ایجاد نمایشی مشمئزکننده و بی‌ثمر آتشی را بر کاغذهای متبرک بر کلام خدا می‌افروزند. غافل از اینکه کلام خدا تمام قلب و اندیشه امت اسلامی را دربرگرفته و اینگونه نمایش‌های تبلیغاتی ذره‌ای از ارادت موحدان به آیات الهی کم نخواهد کرد و برخلاف خواسته بدخواهان حرکت رو به سعادت مؤمنان را سرعت خواهد بخشید.

الَّذی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدی‏ وَ دینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ (توبه: ۳۳)

اعضای مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بار دیگر اقدام هنجارشکنانه‌ جسارت به کتاب مقدس امت اسلام را که با حمایت پلیس کشورهای سوئد و دانمارک انجام شد، قاطعانه محکوم نموده و واکنش جدی، مؤثر و بازدارنده را از مجامع قانونی بین‌المللی تقاضا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha