مفتی عمان: منتظر درهم شکستن شوکت صهیونیست‌ها هستیم
کد خبر: 4210670
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴

مفتی عمان: منتظر درهم شکستن شوکت صهیونیست‌ها هستیم

مفتی سلطان‌نشین عمان با بیان اینکه واکنش ایران به رژیم صهیونیستی را تحسین می‌کنیم تصریح کرد: ما منتظر درهم شکستن شوکت صهیونیست‌ها و رهایی مسلمانان از شر آن‌ها هستیم.

به گزارش ایکنا به نقل از رأی الیوم،  شیخ احمد الخلیلی، مفتی عمان از عملیات نظامی تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

شیخ الخلیلی در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد، گفت: آنچه در رسانه‌ها درباره پاسخ جسورانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی منتشر شد، چیزی است که واقعاً انسان را خوشحال می‌کند. امید است این اقدام به‌زودی به ثمر بنشیند. ما این اقدام را تحسین می کنیم و منتظریم تا ببینیم چه چیزی قدرت صهیونیستها و حامیان آن‌ها را در هم می‌شکند و مسلمانان را از شر آنها خلاص می‌کند.

مفتی عمان با تمجید از اقدام ایران و سایر موارد مشابه آن ابراز امیدواری کرد که این پاسخ باعث بازدارندگی صهیونیست‌ها و دیگر نیروهای شرور باشد.

وی در پایان پیام خود از امت اسلامی خواست در حمایت از مظلومان غزه و فلسطین زمام امور را به دست گیرند و به واکنش‌های جزئی بسنده نکنند.

سخنان مفتی سلطان‌نشین عمان در واکنش به پاسخ ایران به حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری سفارت کشورمان در دمشق است که در نتیجه آن شهید سرلشکر محمدرضا زاهدی و جمعی از همرزمانش از نیروی قدس شهید شدند.

انتهای پیام
captcha