گردهمایی مدیران مؤسسات قرآنی مازندران برگزار شد
کد خبر: 4209655
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲

گردهمایی مدیران مؤسسات قرآنی مازندران برگزار شد

مراسم گردهمایی مدیران مؤسسات قرآنی استان مازندران روز گذشته، 20 فروردین در سالن آمفی تئاتر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

بهرز کریم‌نژاد، مدیر عامل اتحادیه قرآنی مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، بهرز کریم‌نژاد، مدیر عامل اتحادیه قرآنی مازندران، عصر روز گذشته، ۲۰ فروردین ماه در  گردهمایی مدیران مؤسسات قرآنی استان مازندران که در سالن آمفی تئاتر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، گفت: امسال که به سال جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شد امیدواریم با کمک مؤسسات قرآنی مردم نهاد بتوانیم در نشر فرهنگ قرآنی مؤثر باشیم.
 
وی با بیان اینکه در دوره کرونا مؤسسات قرآنی دچار آسیب شدند، گفت: همین که این مؤسسات در شرایط سخت استقامت کردند و کارکرد آموزشی خودشان را حفظ کردند، جای قدردانی است.
 
کریم‌نژاد با بیان اینکه مؤسسات قرآنی در حقیقت عقبه انقلاب اسلامی و حافظ نظام و دین هستند، اظهار کرد: این فعالان قرآنی دغدغه‌هایی درباره بیمه، تسهیلات بانکی و جذب در آموزش و پرورش را مطرح کردند که این مطالب را با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل تبلیغات اسلامی در میان گذاشته شد و مقرر شد نشستی در استانداری درباره مسائل قرآنیان برگزار شود.
 
وی ادامه داد: اخیراً مدیرعامل اتحادیه قرآنی کشور، نشستی با رئیس‌جمهور داشتند که در آن نشست دغدغه بیمه مؤسسات را پیگیر شدند، امیدواریم در سال‌جاری که با بهار قرآن و بهار طیبعت آغاز شد بتوانیم گام‌های مؤثری در رفع موانع رشد مؤسسات قرآنی برداریم.
 
یادآور می‌شود، در این گردهمایی که با تلاوت محمد زمانی آغاز شد از استاد قاسمعلی قاجار کوهستانی از بهشهر به‌عنوان مبدع سه سبک هنری قرآنی برای اولین بار در ایران و جهان، از سید خلیل عشوری معلم بازنشسته و از هنرمندان کتابت وحی و عقیل رفیعی نگهدارنده کوچکترین قرآن تاریخی جهان تجلیل شد.
 
همچنین در این گردهمایی دو گروه سرود «دختران حاج قاسم» و گروه سرود «ولایت» ساری به اجرا پرداختند.
انتهای پیام
captcha