استقرار غرفه قرآنی «مسطورا» در نمایشگاه قرآن مازندران
کد خبر: 4209201
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

استقرار غرفه قرآنی «مسطورا» در نمایشگاه قرآن مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی دو غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت مهیا کرده است، گفت: استقرار غرفه قرآنی مسطورا در این نمایشگاه بسیار فعال است و کمک بسیار خوبی برای شرکت مردم در این طرح می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندرانحجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد:  نمایشگاه قرآن و عترت نمونه کوچکی از فعالیت‌های قرآنی استان و فرصتی برای عرضه آخرین فعالیت‌های ترویج قرآن، رونمایی از محصولات تولیدی و ترویجی قرآن کریم است.
 
وی با بیان اینکه اداره‌کل تبلیغات دو غرفه در این نمایشگاه مهیا کرده است، افزود: استقرار غرفه قرآنی مسطورا در این نمایشگاه بسیار فعال است و کمک بسیار خوبی برای شرکت مردم در این طرح می‌کند. ما معتقدیم خداوند حیّ است بنابر این قرآن کریم هم زنده است و نیاز‌های ما را در مسائل مختلف پاسخ می‌دهد.
 
شریف‌تبار با بیان اینکه در طرح مسطورا ۳۰ فراز از هر جزء انتخاب شده و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۸۸۲۰ ارسال کنند، افزود: هدف ما از ترویج قرآن این است که قرآن کریم را خوب بخوانیم، بفهمیم، حفظ کنیم و با قرآن زندگی کنیم.

وی گفت: هر شب از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه برنامه «زندگی با آیات» که از شبکه تبرستان پخش می‌شود به سؤالات مخاطبان با آیات قرآنی پاسخ داده می‌شود و قرار است این برنامه در بعد از ماه مبارک رمضان به صورت هفتگی ادامه یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: طرح خانه‌های قرآن یکی از برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات است که در آن به ترویج قرآن با عنوان «ستاره‌های زمین» و براساس آموزه‌های قرآنی که خانه‌هایتان را با نور قرآن روشن کنید، می‌پردازد و این طرح در شب‌های رمضان از شبکه تبرستان پخش شد.
 
شریف‌تبار گفت: ۱۳ هزار نفر در مهدهای قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مشغول قرآن‌آموزی هستند.
انتهای پیام
captcha