نمایشگاه‌ قرآن معرف آخرین دستاوردها و محصولات قرآنی باشد
کد خبر: 4208989
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
نماینده ولی فقیه در مازندران:

نمایشگاه‌ قرآن معرف آخرین دستاوردها و محصولات قرآنی باشد

آیت‌الله محمد باقر لائینی در افتتاحیه نمایشگاه قرآن کریم گفت: انتظار است این نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی در زمینه قرآن و تولید محصولات قرآنی را معرفی کند.

آیت‌الله محمد باقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمد باقر لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در مراسم افتتاحیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه قرآنی در این ماه مبارک اقدام ارزشمند و اثرگذاری است و بهتر بود که نمایشگاه قرآنی از ابتدای ماه مبارک رمضان پیگیری شود.
 
وی با بیان اینکه هر ساله باید بر کیفیت برگزاری نمایشگاه قرآنی افزوده شود، تصریح کرد: همکاری ادارات و نهادها در برگزاری این نمایشگاه نشان از بهره‌وری از  خرد جمعی است و این رویکرد جای تقدیر دارد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، خواستار طولانی‌تر شدن زمان برگزاری این نمایشگاه حتی تا بعد از ماه مبارک رمضان شد و افزود: انتظار داریم این نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی در زمینه قرآن و تولید محصولات قرآنی را معرفی کند و کیفیت برگزاری این نمایشگاه با چند سال قبل متفاوت‌تر باشد و در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌های مناسب‌تری انجام شود.

یادآور می‌شود،  بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران از امروز، 18 فروردین ماه به مدت چهار روز در سالن مرحوم هراتی ارشاد استان مازندران در صبح و عصر و بعد از افطار برپا است.

 

انتهای پیام
captcha