طرح ملی «آیات رویش» حامی قرآن‌آموزان مناطق محروم
کد خبر: 4206540
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸

طرح ملی «آیات رویش» حامی قرآن‌آموزان مناطق محروم

مؤسسه انصارالقرآن با برگزاری طرح ملی «آیات رویش» سعی در جذب مشارکت حامیان برای برگزاری دوره‌های آموزش قرآن در مناطق محروم کشور دارد.

طرح ملی «آیات رویش» حامی قرآن آموزان مناطق محروم کشورغرفه مؤسسه تربیتی آموزشی خیرین انصارالقرآن، با استقرار در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از حامیان علاقه‌مند برای مشارکت در اجرای برنامه‌های قرآنی مورد نظر، ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

شهربانو قوه؛ مسئول مشارکت‌های مردمی مؤسسه تربیتی آموزشی خیرین انصارالقرآن در گفت و گو با خبرنگار ایکنا گفت: این مشارکت در قالب طرح ملی «آیات رویش» در حال انجام است و این طرح به شکل سراسری در کل کشور با اولویت توجه به مناطق محروم برگزار می‌شود.  

وی ادامه داد: این طرح برای پوشش کودکان دختر و پسر رده سنی 10 تا 12 سال در مناطق محروم برگزار می‌شود که طی آن با برگزاری کلاس‌هایی سعی در آموزش قرآن به قرآن‌آموزان داریم که علاوه بر برگزاری محافل انس با قرآن، کارگاه مهارت‌افزایی، مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی، برگزاری بازی‌های خلاقانه و اردوهای تربیتی و مهارتی از دیگر دوره‌هایی است که به همت این مؤسسه برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان مناطق محروم به مدت 4 چهارسال به طور رایگان تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

مسئول مشارکت‌های مردمی مؤسسه انصارالقرآن تصریح کرد: این مؤسسه دفتر نمایندگی در تهران دارد اما تاکنون در 27 استان کشور  فعالیتی پیگیر داشته که حاصل آن تربیت 5 هزار قرآن‌آموز در قالب برگزاری طرح «آیات رویش» بوده است که فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سه‌هزار قرآن‌آموز تحت پوشش آموزشی این مؤسسه قرار دارند، گفت: این مؤسسه کاملاً مردم‌نهاد است و با هزینه‌های ناچیز مردمی سعی در تربیت نسل جوان و قرآنی کشور دارد که براین اساس علاقه‌مندان می‌توانند هم به شکل حضوری و هم با مراجعه به نشانی اینترنتی www.ayaterooyesh.com در آن ثبت نام کنند.

انتهای پیام
captcha