۴۳ درصد مردم مازندران در انتخابات شرکت کردند
کد خبر: 4203269
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

۴۳ درصد مردم مازندران در انتخابات شرکت کردند

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه ۴۳/۵ درصد مردم مازندران در انتخابات شرکت کردند، گفت: طبق آمار رسمی ۲ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۴۴ مازندرانی واجد شرایط رأی‌دهی بودند.

انتخاباتبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، قاسم عزیز زاده گرجی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، اظهار کرد: مردم مازندران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آراءِ خود را در ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رأی شامل ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار به صندوق‌های انتخابات انداختند.
 
وی با بیان اینکه ۴۳/۵ درصد مردم مازندران در  انتخابات شرکت کردند، افزود: طبق آمار رسمی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۴۴ مازندرانی واجد شرایط رأی‌دهی بودند.
 
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، تصریح کرد: در انتخابات مجلس یازدهم و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز که ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، ۲ میلیون و ۴۳۲ هزار مازندرانی واجد شرایط حضور در انتخابات بودند که ۴۵.۶۵ درصد مشارکت توسط مازنی‌ها ثبت شد و این استان در جدول تفکیک استانی مشارکت انتخاباتی روی پله هجدهم قرار گرفت.
 
عزیز زاده گرجی ضمن قدردانی از حضور مردم، افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های نادرستی که عده ای از دشمنان داشتند و مشارکت را بسیار کمتر اعلام کرده بودند، حضور مردم استان در انتخابات روز گذشته خوب بود.
 
وی با اظهار این که مردم فهیم و آگاه مازندران همانند گذشته حماسه دیگری خلق کردند، افزود: مردم مازندران برگ دیگری از تقویم سیاسی استان را امروز ثبت کردند که به سهم خودم از این بصیرت و حضور معنادار مردم عزیزمان با وجود این‌که همه دشمنان ما بمباران تبلیغاتی علیه انتخابات داشتند، قدردانی کنم.
 
 عزیز زاده گرجی گفت: مردم ما با حضور پرشور و شعورشان بار دیگر توانستند اهداف دشمنان را خنثی کنند و با این مشارکت خوب‌شان با رهبر انقلاب بیعت کردند.
 
انتهای پیام
captcha