ایران قوی نیازمند مجلس قوی است
کد خبر: 4202753
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
استاندار آذربایجان‌شرقی:

ایران قوی نیازمند مجلس قوی است

مالک رحمتی، با بیان اینکه ایران قوی لازمه مجلس قوی است، اظهار کرد: امیدواریم مردم و جوانان آگاهانه با حضور خود این امر را تحقق بخشند.

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 11 اسفندماه، در اولین دقایق اخذ رأی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرک ارم تبریز ضمن انداختن رأی خود را به صندوق در گفت‌وگو با خبرنگاران، انتخابات را تعیین‌کننده سرنوشت و آینده مردم عنوان و به حضور پرشور مردم در دقایق اولیه اخذ رأی اشاره کرد و گفت: از مردم عزیز خواهشمندیم با حضور خود در شعب اخذ رأی در ساعات اولیه رأی گیری از ایجاد ازدحام در ساعات پایانی جلوگیری کنند.

وی افزود: مردم، همیشه خود را برای نظام و انقلاب اسلامی اثبات کرده‌اند و در راستای تامین امنیت، رشد و پیشرفت کشور، جوانان ما از جان خود گذشته و شهید یا جانباز شده‌اند و برخی نیز برای رشد و اعتلای وطن به مدارج علمی بالایی رسیده‌اند، اکنون وظیفه ما مردم، رای دادن است که کمکی برای رشد، پیشرفت، سربلندی، امنیت و اقتدار کشور باشیم.

رحمتی، به توجه جهانیان و رسانه‌های خارجی به حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: مردم ایران بارها با بصیرت، موقعیت شناسی و زمان شناسی در بزنگاه‌های تاریخی حضور یافته اند و امروز نیز با حضور خود ریل توسعه آینده کشور را رقم خواهند زد.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ایران قوی لازمه مجلس قوی است و امیدواریم مردم و جوانان آگاهانه با حضور خود این امر را تحقق بخشند و افتخار داریم که در آذربایجان شرقی، از تمامی طیف‌ها و افکار کاندیداهایی حضور دارند.

انتهای پیام
captcha