رأی‌گیری در چهار هزار و ۸۶۸ نقطه آذربایجان‌شرقی انجام می‌شود
کد خبر: 4202723
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

رأی‌گیری در چهار هزار و ۸۶۸ نقطه آذربایجان‌شرقی انجام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه رأی‌گیری در ۵۰ حوزه اصلی و فرعی این استان برگزار می‌شود، گفت: رأی‌گیری در چهار هزار و ۸۶۸ نقطه استان امروز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ انجام می‌شود.

انتخابات، آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی، رئیس ستاد انتخابات استان، امروز، 11 اسفندماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه رأی‌گیری در ۵۰ حوزه اصلی و فرعی این استان برگزار می‌شود، گفت: رأی‌گیری در چهار هزار و ۸۶۸ نقطه استان از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر انجام می‌شود و در صورت استقبال مردم، زمان برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور تمدید می‌شود.

وی اظهار کرد: مردم می‌توانند با یکی از مدارک شناسایی خود شامل شناسنامه، کارت‌ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه راهنمایی و رانندگی و گذرنامه در انتخابات شرکت کنند.

محمدی، با اشاره به آمادگی دست اندرکاران انتخابات برای اخذ آرای مردم در صندوق‌های رأی، گفت: بر اساس گزارشات رسیده، در اولین دقایق رأی‌گیری در این استان مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پرشور یافته‌اند.

وی ادامه داد: در این استان ۵۱۲ داوطلب مجلس شورای اسلامی و ۶ داوطلب خبرگان رهبری برای نشستن بر کسی این مجالس با هم رقابت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۶۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیرو به صورت مستقیم در انتخابات حضور دارند که شامل اعضای ستاد انتخابات استان، اعضای شعب رأی‌گیری، هیئت اجرایی و بازرسان است.

انتهای پیام
captcha