سردار کسائیان حضوری حماسه‌ساز در جبهه‌های حق علیه باطل داشت
کد خبر: 4201454
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰

سردار کسائیان حضوری حماسه‌ساز در جبهه‌های حق علیه باطل داشت

در پیام فرمانده سپاه کربلای مازندران و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای استان در پی عروج سردار «سیدمحمد کسائیان» آمده است: سردار سیدمحمد کسائیان از ابتدای انقلاب و بعد از آن از شروع جنگ تحمیلی توسط دشمن بعثی و همچنین در غائله آمل حضوری پیشتازانه و حماسه‌ساز در جبهه‌های حق علیه باطل داشته و ایثار و جانفشانی‌های این رزمنده پرافتخار در اذهان مردم ماندگار شده است.

سردار «سیدمحمد کسائیان»به گزارش ایکنا از مازندران، در پی عروج سردار «سیدمحمد کسائیان» از فرماندهان و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی، سردار مسلمی، فرمانده سپاه کربلای مازندران و حجت‌الاسلام صمد بهرامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای استان پیام تسلیت صادر کردند. متن پیام به شرح ذیل است: 

«هوالباقی
انالله وانا الیه راجعون 

خبر عروج ملکوتی سردار سپاه اسلام «سیدمحمد کسائیان» از فرماندهان و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی موجب تألم و تأثر خاطر بسیار شد.

سردار سیدمحمد کسائیان از ابتدای انقلاب و بعد از آن از شروع جنگ تحمیلی توسط دشمن بعثی و همچنین در غائله آمل حضوری پیشتازانه و حماسه‌ساز در جبهه‌های حق علیه باطل داشته و ایثار و جانفشانی‌های این رزمنده پرافتخار در سنگر‌های دفاع و فتوحات لشکر ویژه ۲۵ کربلا برای همیشه در اذهان مردم ماندگار شده است.

مجاهدت‌های این رزمنده ولایتمدار و بصیر بعد از سال‌های دفاع مقدس نه تنها لحظه‌ای متوقف نشد، بلکه راسخ‌تر و پرشتاب‌تر ادامه یافت و اوج آن حضور در محور مقاومت و دفاع از حریم ولایت بوده است.

این سردار سرافراز دیار علویان، نقش پررنگی در تمامی جبهه‌های دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، از جهاد تبیین و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تا جبهه‌های سخت و مبارزه با دشمنان تکفیری داشته و همواره سینه خود برای امنیت و آرامش مردم سپر کرده است.

اینجانبان به نمایندگی از همه پاسداران و بسیجیان استان مازندران ضمن تسلیت عروج سردار محمد کسائیان به مردم ولایتمدار این خطه، برای خانواده آن رزمنده والامقام صبر و اجر جزیل و برای آن مجاهد نستوه هم‌نشینی با یاران شهیدش را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.»

 

انتهای پیام
captcha