حضور حداکثری، انتخابات مملکت را بیمه می‌کند
کد خبر: 4201265
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

حضور حداکثری، انتخابات مملکت را بیمه می‌کند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات کشور را بیمه می‌کند، گفت: حضور باشکوه در انتخابات از کشورمان یک ایران قوی به دنیا نشان می‌دهد.

همایش نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه دیبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، در همایش نوزدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دی ضمن تبریک ایام ماه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، برگزاری این همایش را اقدامی انسانی و ارزشی دانست و اظهار کرد: یکی از ضرورت‌های زندگی امروز مسئله بیمه است چرا که کرامت انسان با بیمه مورد حفاظت و صیانت قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شیطان به ‌خاطر تکریم خداوند به انسان‌ها با ما دشمن شده است، تأکید کرد: کشور ما قبل از انقلاب نوکر حلقه به گوش صهیونیست‌ها بود اما انقلاب اسلامی آزادی را به ما هدیه داد و ما توانستیم با فریاد «نه شرقی نه غربی» خودمان کشورمان را اداره کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بخشی از خدمات این سازمان به جامعه ارزشی ایثارگران است، تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج)، جامعه بزرگ اطلاعاتی و امنیتی امنیت ما و ۲۳۰ هزار شهید کشور ما را بیمه کردند.

وی با بیان اینکه انتخابات مملکت را بیمه می‌کند، گفت: مشارکت حداکثری و باشکوه در انتخابات ایران قوی می‌سازد و به دنیا نشان می‌دهد اما اگر حضور ضعیف باشد، دشمن امیدوار می‌شود.

انتهای پیام
captcha