فرهنگیان وظیفه جهاد تبیین در انتخابات را دارند
کد خبر: 4200847
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

فرهنگیان وظیفه جهاد تبیین در انتخابات را دارند

نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع فرهنگیان استان، گفت: جامعه فرهنگیان با بقیه فرق می‌کند، این مجموعه، رأی‌ساز بوده و وظیفه جهاد تبیین دارند، انتظار‌ها از جامعه فرهنگیان به مراتب بیشتر و مسئولیت‌شان سنگین‌تر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در جمع فرهنگیان استانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از معاونت ارتباطات و رسانه دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، عصر روز گذشته، 30 بهمن‌ماه در جمع فرهنگیان استان مازندران، اظهار کرد: یکی از بهترین اذکار، دعا و گفتنی‌های ماه شعبان دعا و مناجات شعبانیه است.

وی افزود: ماه شعبان برای ما الهام فداکاری، وفاداری و ایثار امام حسین(ع) روز پاسدار، امام سجاد(ع) روز صحیفه سجادیه، حضرت عباس(ع) روز جانباز، حضرت اکبر(ع) روز جوان و حضرت مهدی(عج) و روز مستضعفان است که چقدر زیبا نامگذاری شده است، هویت سیاسی و مذهبی ما وصل به این شخصیت‌های معنوی است.

محمدی لائینی با بیان اینکه حضور مردم با بصیرت و وفادار در راهپیمایی ۲۲ بهمن مایه خوشحالی و دعاگویی همه شهیدان شده است، تصریح کرد: ۲۳۰ هزار شهید دعاگوی این ملت و سرافراز شدند، شهیدی که آیندگان در راهشان نباشند آن شهدا احساس سرافکندگی دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: شهدا به آنچه که خدا به آنها داده است خوشحال هستند، خوشحالی بیشتر از این روز ۱۱ اسفند باید رقم بخورد، خدا هم کمک می‌کند.صحبت با جامعه فرهنگیان با بقیه فرق می‌کند، این مجموعه، رأی‌ساز بوده و جهاد تبیین دارند، انتظار‌ها از جامعه فرهنگیان به مراتب بیشتر و مسئولیت‌شان سنگین‌تر است.

لائینی تأکید کرد: همه باید اینطور فکر کنیم، ساختن یک رأی مهم است، این چند روز باقی مانده تا انقلاب باید قید همه چیز را بزنیم وظیفه همه به‌ویژه جامعه فرهنگیان رأی‌سازی است.

محمدی لائینی با اشاره به فرموده امام راحل، «نگذاریم این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد» گفت: ما در تجربه چهل و اندی سال خودمان هم انقلاب را به اهل‌ آن‌ و هم به نااهلان سپردیم، زمانی که به نااهلان سپردیم نمی‌دانید چه بلا‌هایی به سر مملکت آمده است، هر جا مسئولان و نمایندگان در خط انقلاب بودند مشکلی نداشتیم.

امام جمعه ساری یادآور شد: مشکلات به‌خاطر انقلاب نیست به‌خاطر دوری از انقلاب است، حال هر کجای این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد خطرناک است، چه نماینده مجلس باشد، رئیس‌جمهور و موارد دیگر، خدا نکند که رهبری به دست نااهلان بیفتد، اگر می‌خواهید جایگاه رهبری به یک آدم نااهل نرسد باید خبرگان را جدی بگیرید تا افراد شایسته انتخاب شوند.

محمدی لائینی ادامه داد: خط رهبری براساس سیره انقلاب بیانگر این مهم است که ایران باید قوی شود سازش با آمریکا بزرگ‌ترین تهدید و حیات انقلاب اسلامی به سازش ناپذیری با شیطان بزرگ است.

امام جمعه ساری اظهار کرد: مهم این است که انقلاب به دست نااهل نیفتد، اما رهبر با این دو ویژگی ثابت کردند که اهلیت دارند، امروز هیچ کسی بر انقلاب حق و منت ندارد.

انتهای پیام
captcha