تأکید نماینده ولی فقیه مازندران برای رفع مشکلات حمل‌ونقل
کد خبر: 4200459
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

تأکید نماینده ولی فقیه مازندران برای رفع مشکلات حمل‌ونقل

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر حل مشکلات مربوط به سیستم حمل‌ونقل گفت: در کشور ما بار‌ها از زمان انقلاب و بعد آن شرایطی پیش آمده که بخش حمل‌ونقل، کشور را از شرایط بحران نجات دادند.

نشست نماینده ولی فقیه مازندران با بخش حمل و نقل به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران 28 بهمن‌ماه در نشست با رئیس کانون حمل و نقل کشور و استان اظهار کرد: نقش حمل و نقل در آبادانی شهر‌ها و کشور نقشی بی‌بدیل است.

وی افزود: اگر بنا باشد که شهر‌ها از نظر ارتباطات حمل و نقل به هم وصل نباشند خوب نیست، در کشور ما بار‌ها از انقلاب اسلامی و بعد آن شرایطی پیش آمده که بخش حمل‌ونقل به‌خصوص کامیون‌داران همت کرده و کشور را از شرایط بحران نجات دادند، چه در شرایط جنگی، کرونا، اغتشاشات و موارد دیگر، که اگر این بخش تعطیل می‌شدند نتیجه‌اش فلج شدن کل مملکت بود، اما همه مردانه در میدان بوده و می‌آمدند و واقعا هم زحمت می‌کشند.

محمدی لائینی افزود: رانندگان کامیون شبانه روز در حال فعالیت بوده و برخی‌ها وضع و زندگی مناسبی ندارند که خیلی فداکاری می‌کنند یکی از مصادیق اشتغال سخت همین است، گاهی در جاده‌ها امنیت وجود ندارد عوامل تروریستی و گروهک‌های مخرب وجود دارند که خیلی جرئت می‌خواهد در این شرایط کار کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: گاهی در شرایطی قرار داشتیم که بنادر ما پر از ذخایر بود، بار‌ها جوانمردی را از سیستم حمل و نقل دیدیم، این قشر زحمتکش، قطعا مشکلاتی هم دارند که باید دیده و شنیده شود، مسئولان ما باید در راستای حل مشکلات قدم بردارند.

این مسئول بیان کرد: وجود وفاق و وحدت در مجموعه حمل و نقل در مازندران نشانه موفقیت مدیریت است از این بابت هم تشکر داریم، همین‌طور وحدت و انسجام خودتان را روزافزون کنید.

وی با بیان اینکه امیدواریم مشکلات و معطلی‌های حوزه حمل و نقل، با تدابیر درست برطرف و ناوگان‌ها جوان‌تر و نو شود، گفت: برخی از خودرو‌ها مصرف سوختشان بالا می‌رود، مسئله آلودگی محیط زیست مطرح است، اصل این است که چرا باید منابع ملی ما مصرف شود، مدرن کردن ماشین‌آلات و حمل‌ونقل مصرف را می‌توان یک سوم کاهش داد که این می‌تواند از مطالبات به حقتان باشد.

انتهای پیام
captcha