تشکیل نشست هماهنگی هیئت داوران مسابقات بین‌المللی قرآن + فیلم
کد خبر: 4200021
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

تشکیل نشست هماهنگی هیئت داوران مسابقات بین‌المللی قرآن + فیلم

رئیس کمیته فنی چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در آستانه برگزاری این دوره از مسابقات از هماهنگی و تعامل خوب و سازنده هیئت داوران و تشکیل نشستی به همین منظور خبر داد.

هماهنگی و تعامل مطلوب هیئت داوران مسابقات بین‌المللی قرآن کریمبه گزارش ایکنا، نشست هیئت داوران چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، پیش از ظهر امروز پنجشنبه 26 بهمن و در آستانه افتتاحیه رسمی این دوره از مسابقات در سالن اجلاس سران برگزار شد.

محمدتقی میرزاجانی؛ رئیس کمیته فنی چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در حاشیه این نشست و در آستانه برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی کشور با اشاره به ارتباط و تعامل مطلوب میان کادر فنی و داوری این دوره گفت: از جمله اتفاقات خوب این دوره، هماهنگی درخوری است که میان داوران داخلی و خارجی صورت گرفته است که البته سابقه این ارتباط به روزهای قبل باز می‌گردد.

وی ادامه داد: البته قبل از این نشست، در این مدت به شکل مجازی و در قالب ارتباط برخط تصویری و هم از طریق گروهی در پیام‌رسان‌ها به تبادل نظر در مورد مسائل فنی و آئین‌نامه این دوره پرداخته شد.

میرزاجانی تصریح کرد: در حال حاضر و در ساعات منتهی به برگزاری این دوره از مسابقات به شکل حضوری در خدمت 22 نفر از اساتید که به امر قضاوت و داوری مشغول خواهند بود، بودیم که ارتباطات و گفت‌وگوهای خوبی میان ایشان شکل گرفت و نسبت به هم آشنایی پیدا کردند.

رئیس کمیته فنی چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در پایان گفت: تلاوت‌هایی هم در این فرصت باقی مانده پخش شد که معمولاً قرائت تحقیق، اجرای حفاظ و مرتلان شرکت‌کننده در این مسابقات بود تا با این پیش‌زمینه، شرایط بیش از پیش برای برگزاری یک رقابت عادلانه و سالم فراهم شود.

انتهای پیام
captcha