نماینده ولی فقیه در مازندران از مدال‌آوران آسیایی و پاراآسیایی هانگژو تقدیر کرد
کد خبر: 4199726
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

نماینده ولی فقیه در مازندران از مدال‌آوران آسیایی و پاراآسیایی هانگژو تقدیر کرد

به‌مناسبت اعیاد شعبانیه آیین اهدای هدایای مقام معظم رهبری به مدال‌آوران آسیایی و پاراآسیایی هانگژو توسط نماینده ولی فقیه در مازندران روز گذشته، 24 بهمن‌ماه در سالن اهل‌بیت(ع) ساری برگزار شد.

مدال آوران آسیاییبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندان، عصر روز گذشته، ۲۴ بهمن‌ماه در آیین اهدای هدایای مقام معظم رهبری به مدال‌آوران آسیایی و پارا آسیایی هانگژو که در سالن اهل‌بیت(ع) ساری برگزار شد، ضمن تبریک روز پاسدار، جانباز و جشن بزرگ نیمه شعبان، اظهار کرد: بنده صمیمانه از افتخارآفرینان مازندرانی در حوزه ورزش که آن‌ را با ارزش آمیخته کردند تشکر می‌کنم.
 
وی با بیان اینکه ورزشکاران ما به دنیا نشان دادند می‌توانند قهرمانان ورزشی و هم ورزشکاران ارزشی باشند، افزود: مازندران در حوزه ورزش در اندازه یک کشور است و از ظرفیت بالایی در حوزه ورزش برخوردار است تا جایی که باید وزیر یا معاون بومی در حوزه ورزش داشته باشد.
 
محمدی لائینی ضمن تقدیر از قهرمانان، افتخارآفرینان، ورزشکاران ملی و حضار در جلسه، گفت: توجه به حوزه ورزش سنتی ضرورت دارد و باید در هر شهری یک زورخانه سنتی داشته باشیم. 
 
وی با بیان اینکه امروز ورزش برای همه سن و سال‌ها به‌ویژه نسل جوان همچون عبادت مطرح است، افزود: با افتخار می‌گوییم حوزه ورزش یکی از بهترین مصارف ثلث است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن گرامیداشت ۵ هزار شهید ورزش کشور و هزار و ۲۵۰ شهید ورزش مازندران، گفت: این تعداد از شهدا به‌ویژه در حوزه ورزش و ارزش معنادار است، بعد معنوی و جسمی ورزشکاران به‌صوررت متوازن رشد کند.
انتهای پیام
captcha