کسب رتبه برتر گروه «آمین» بابلسر در مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی
کد خبر: 4197173
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

کسب رتبه برتر گروه «آمین» بابلسر در مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران، از کسب رتبه برتر گروه دانش‌آموزی «آمین» بابلسر در مسابقات سراسری هم‌خوانی قرآن و مدیحه‌سرایی در هرمزگان خبر داد. 

گروه همخوانیغلامرضا سقایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقرآن سراسر کشور از ۵ تا ۱۱ بهمن‌ماه در دو بخش دانش‌آموزان دختر و دانش‌آموزان پسر در بندرعباس برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات گروه «آمین» دانش‌آموزان پسر مرکز دارالقرآن محمدحسین طباطبایی شهرستان بابلسر موفق به کسب رتبه دوم شد، افزود: در این دوره از مسابقات در بخش دانش‌آموزان پسر، ۱۶ گروه از استان‌های مختلف و دو گروه از کشور‌های عراق و افغانستان حضور یافته و طی دو روز به رقابت پرداختند.
 
این مسئول قرآنی تصریح کرد: در بخش دانش‌آموزان دختر نیز ۱۵ گروه از استان‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند که گروه مشکات دختران مرکز دارالقرآن محمدحسین طباطبایی شهرستان بابلسر رتبه پنجم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
 
سقایی گفت: این موفقیت را به جامعه قرآنی و فرهنگی استان مازندران تبریک گفته و برای این دانش‌آموزان آرزوی موفقیت داریم.
انتهای پیام
captcha