فیلم ترور سه رزمنده مقاومت روی تخت بیمارستان جنین
کد خبر: 4196814
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

فیلم ترور سه رزمنده مقاومت روی تخت بیمارستان جنین

منابع فلسطینی از شهادت سه جوان رزمنده فلسطینی در یورش نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی با لباس مبدل کادر پزشکی و لباس شخصی به بیمارستان ابن سینا در جنین خبر دادند.

به گزارش ایكنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی بامداد امروز، ۱۰ بهمن ماه با نفوذ به بیمارستان ابن‌سینا در جنین واقع در کرانه باختری، سه جوان فلسطینی را که در این بیمارستان بستری بودند، به شهادت رساندند.

بر اساس اعلام منابع محلی، فرمانده شهید محمد ایمن الغزاوی، از پایه‌گذاران کتیبه جنین، مجاهد شهید باسل ایمن الغزاوی و فرمانده شهید محمد ولید جلامنه، از فرماندهان بارز کتائب قسام در جنین طی جنایت امروز اسرائیل به شهادت رسیدند.

به گفته این رسانه‌ها، این سه شهید از جمله مهم‌ترین فرماندهان گردان‌های القسام و سرایا القدس در جنین بودند.

گفته می‌شود این عملیات توسط نیروهای مستعربین (از واحدهای سری سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) انجام شده است.

در ادامه ویدئویی از لحظه یورش نیروهای ویژه اسرائیلی با لباس کادر پزشکی به بیمارستان ابن سینا در جنین و ترور سه مبارز فلسطینی را مشاهده می‌کنید.

خبرگزاری فلسطین نیز گزارش داد حدود ۱۰ سرباز نیروی ویژه اسرائیلی با لباس شخصی به بیمارستان ابن سینا نفوذ کرده و مردان جوان را با تپانچه خفه‌کن ترور کردند. شهید باسل از ۲۵ اکتبر گذشته مجروح شده و در بیمارستان تحت مداوا قرار داشت.

فیلم ترور سه رزمنده مقاومت روی تخت بیمارستان جنین

رژیم صهیونیستی نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیات مشترک ارتش، شاباک و پلیس بیمارستان سینا سه نیروی حماس را ترور کرده است و در توجیه حمله وحشیانه امروز به این بیمارستان مدعی شد که محمد ولید جلامنه قصد داشت به‌زودی عملیات مسلحانه‌ای ترتیب دهد و از بیمارستان به عنوان مخفی‌گاه خود استفاده می‌کرد. 

پس از ترور این سه مبارز فلسطینی، نیروهای ملی خواستار اعتصاب و بسیج عمومی در جنین شدند.

فیلم ترور سه رزمنده مقاومت روی تخت بیمارستان جنین

انتهای پیام
captcha