جشن‌های گرامیداشت دهه فجر مردمی برگزار شود
کد خبر: 4196682
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
نماینده ولی فقیه در مازندران:

جشن‌های گرامیداشت دهه فجر مردمی برگزار شود

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی خواستار برگزاری گرامیداشت دهه فجر در قالب جشن‌های مردمی شد و گفت: گزارش خبری از برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن و حضور مردم بسیار مهم است و باید به لحاظ کیفی و کمی خوب منعکس شود، چرا که گزارش حضور مردم حق‌الناس است.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندان، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران در پنجمین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مازندران، با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو، اظهار کرد: یکی از آنها سالروز بزرگ‌ترین نعمت خداوند بر ماست و آن بعثت بزرگ‌ترین فرستاده و سفیر یعنی پیامبر اکرم(ص) است که به نعمت آن ما مسلمان شدیم و باید شکرگزار باشیم.

وی افزود: نعمت بعدی دهه فجر است که هر روزش یک یوم‌الله است، به‌ویژه ۲۲ بهمن؛ در این دهه خجسته مسئولان بخشی از دستاورد‌های خودشان را به معرض نمایش و گزارش می‌گذارند که بسیار کار خوبی است و مردم در یک جشن ملی و دینی شرکت می‌کنند.

آیت‌الله محمدی لائینی تصریح کرد: آن‌هایی که تأکید بر شادی دارند با اجرای سرود‌های زیبا و جشن و سرور و برگزاری مراسم تجلیل از بستر نشاط دهه فجر بهره ببرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد: از مردم بسیار فهیم استان انتظار داریم که این جشن را همچون جشن نوروز، نیمه‌شعبان و بعثت که هم ملی و هم دینی و الهی است برگزار کنند، مواکب، هیئات، اصناف، بازار و کسبه، هر چیزی که در حوزه مردمی می‌گنجد و در فرآیند این جشن و سرور وجود دارد، برنامه‌های خودشان را داشته باشند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استانداری شکل گرفته و از تعارض و تداخل باید بپرهیزید، تصریح کرد: یوم الله ۲۲ بهمن باید با حضور گسترده راهپیمایان، حماسه بی‌نظیری نسبت به سال‌های گذشته باشد، این دهه فجر نعمت بزرگ و آشکاری از انقلاب اسلامی و بیعت جدید با ولایت است.

محمدی لائینی افزود: مسئولان مربوطه تمهیدات برگزاری راهپیمایی باشکوه را انجام دهند تا هم از پوشش صوتی و تصویری خوب از رسانه ملی منعکس شود.

وی بیان کرد: بنده انتظار دارم گزارش‌های تصویری بهتر و از نظر مدت زمان نیز افزایش پیدا کند تا حق مردم ضایع نشود، چرا که گزارش حضور مردم حق‌الناس است.

آیت‌الله محمدی لائینی گفت: باید برای خلق یک حماسه دیگر از معبر عید بعثت، دهه فجر و ۲۲ بهمن تلاش کنیم و دوباره برای یک حماسه و آزمون بزرگ‌تر و آن هم انتخابات و حضور حداکثری آماده شویم و درست انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تأمین امنیت امانات مردم در انتخابات، افزود: نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی وظیفه بسیار سنگینی دارند؛ مقام معظم رهبری نیز امنیت را یکی از چهار شاخصه مهم انتخابات بیان فرمودند.

این مسئول یادآور شد: نهاد‌ها و ادارات هم باید وظیفه خودشان را در همه مناسبت‌ها داشته باشند؛ همچنین نصب پرچم و چراغانی کردن شهر به‌ویژه از سوی شهرداری لازم است.

وی گفت: نعمتی بزرگ‌تر از بعثت و پیروزی انقلاب اسلامی در این عصر نداریم و ضمن حفظ و صیانت از انقلاب، باید شکرگزار باشیم.

آیت‌الله محمدی لائینی در پایان بابت مهیا کردن شرایط برگزاری اعتکاف ۲۳ هزار نفری در مازندران و یک میلیون نفری در کشور تشکر کرد.
انتهای پیام
captcha