افزایش ۱۰۰ درصدی معتکفان در مازندران
کد خبر: 4196231
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹

افزایش ۱۰۰ درصدی معتکفان در مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به شرکت بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مازندرانی‌ها در اعتکاف رجبیه گفت: در مراسم اعتکاف امسال شاهد رشد ۱۰۰ درصدی حضور معتکفان در استان بودیم.

حجت‌الاسلام شریف‌تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندرانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام شریف‌تبار، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در جریان بازدید از مراسم معنوی اعتکاف استان گفت: در سال‌ جاری بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مازندرانی‌ها در اعتکاف رجبیه شرکت کردند که نسبت به سال قبل ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.
 
وی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به این مراسم معنوی و تشکر از همکاری نهاد‌ها و سازمان‌ها از جمله اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، سپاه و به‌ویژه هیئت امنای مساجد اظهار کرد: امسال با توجه به استقبال خوب و کم‌نظیر جوانان و نوجوان به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برای حضور در این مراسم معنوی، بیش از ۳۴۸ مسجد برای این امر تدارک دیده شد که نشان از ظرفیت بالای معنوی در این استان دارد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی استان مازندران با اشاره به حضور روحانیون و مبلغان و بازدید مسئولان از معتکفان تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده با دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط، آیت‌الله لائینی، نماینده، ولی فقیه در استان، آیت‌الله توکل و آیت‌الله معلمی ضمن بازدید از جمع معتکفان به فراخور زمان و احوال معتکفان به بیان مسائل معنوی نیز پرداختند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد: در مراسم اعتکاف امسال، برنامه‌های مختلف از جمله بیان احکام، حلقه‌های معرفتی، نشست‌های بصیرتی و تبیینی، محافل قرآنی، قرائت دعا و مناجات اجرا و ارائه شد.
انتهای پیام
captcha